• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Bride2B..

Mischa, vad trist.. antar att du får ta kort på provringen o lägga upp den någonstans :) är så nyfiken *hihi*
    Av me ringen gullis för säkerhetens skull (jag är en skrockoman, inte till fullo men när det gäller bröllop så är jag d ;))

• Fru Larsson

Mischa, är det butiken i Farsta? Jag tänkte också kika där, Patriks syster har arbetat lite extra där och de verkar bra! Vad kostade din ring?

Igår frågade jag min vännina om hon vill vara toastmaster och hon tjöt, någon slags blandning av skräck och glädje! Litar fullt ut på henne och är övertygad om att det blir bra! Och även min kära sambo har insett varför det är bra med en toastmaster.....

• Mischa

Bride2B!Provringen var den jag provade i affären.Den följde aldrig med hem.Skulle väl aldrig sätta på mig ringen i förväg ...Men ibland tycker man tiden går fööööörrr långsamt.
    Fru Larsson!!Ja,det var butiken i Farsta.Jättetrevlig tjej som jobbade där.Jättefina ringar.Jag har haft broschyren länge nu, och såg ringen direkt i affären.Jag provade några till, men jag hade redan blivit "förälskad"
    Ringen kostar 5800 eller 5900.
    Jag skapade en tråd för några dagar sedan,om att göra lite piffiga kort till morgongåva till mannen.Är det någon annan som gått i de tankarna också?Kul att veta i såna fall, och var ni har letat.

Kram till er!!!/Mischa

• Titrania

Mischa, menar du en sån där "secret box"? Hade gärna gjort en sån om det bara inte kostat så mycket pengar.. :(

• Bride2B..

Mischa, I know what you mean!! Jag tycker också det går så jäääävla slööööttttt.. *gaah* man orkar inte vänta liksom ;)
    Har ni mycket kvar i planeringen? (det var den 3:e september ni skulle vigas eller? *senil*)

• Mischa

Titrania!Ja, precis en sån.Mailade till fotografen om prisuppgifter, och vips...så hade hon bokat både datum och tid.Hold your horses skrev jag.Nu får du allt lugna dig lite Jag ville ha en prisbild.Jag ville inte ha en tid.Jag har annat jag funderat på också.Det skulle vara såååå kul att göra, men som du också tyckte så är det saftigt med pengar.

Bride2B!Ja, det är den 3:e.Bara fyra månader och 8 dagar kvar.Det går ju fort vissa dagar eller perioder ska man väl säga.Ju närmare man kommer desto pirrigare är det När skulle ni gifta er?

• Bride2B..

Mischa :) samma datum som du ;)

• Mischa

Bride2B!Jag tror inte det är så mkt kvar.Det är väl lite snygga underkläder
    skor
    Handskar
    morgongåvan till mannen
    herregud,jag tror inte det är så mkt mer.Småsaker bara.Du då?

• Bride2B..

Mischa, hmm.. spara pengar ;) köpa presenter till tärnan och bestman, morgongåvan, handskar, tiara, dekorationer, rispåsar, presentpåsar och maten typ.. vet ej om jag glömt nått... jag vet inte vad jag ska ge min brudtärna o bestman. Vad skall ni ge?

• Fru Larsson

Oj! Är det så kort tid kvar nu? Känns som jag har massor kvar. Hjälp!!!! Kanske dags att börja med inbjudningarna då. Stress! Och kontakta sömmerskan. Och bestämma mat. Och köpa alkohol. STress! Men rolig stress!

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)