Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Lucyinthesky!
Många av våra inbjudningar damp ner i brevlådorna idag.Har bara hört från en kompis.Fast och andra sidan har vi svarsbrev för alla att fylla i, och i juni ska man bestämt om man vill komma eller inte.Det är ju ett tag tills dess Man blir lite för ivrig ibland.Skönt att klänningen känns bra
Titrania! ja, det gör ju det.För mig är det väldigt intensivt just nu.Man tror kanske att alla är lika stirriga som jag nu *skrattar*
Tjohooo! Nu har vi bokat M2B:s kläder. Det blev en nougatfärgad frockcoat som satt som en smäck!!
Nu är det bara min klänning kvar men den tar jag i nästa vecka då M2B inte får se den innan fotogradferingen den 3/9...Har bestämt mig för att hyra och är lite nojjig över att den modell som jag vill ha ska vara bokad redan...
Har gjort provuppsättning idag och det blev fint :) jag är inte helt 100% nöjd men det skall vi fixa :D jag lägger upp ett par bilder senare för de som är intresserade :)
kul, hoppas att du blir 100 nöjd på den stora dagen, jag hade en brud idag som kom till min salong för brud test och hon hade kort hår, vi ska fästa i en massa lösa hårdelar i olika nyanser och det kommer att bli en fantastiskt fin frisyr,kul med en korthårig brud!!
ottis, det låter spännande :) Jag ska också göra så men inte med olika färger utan med min hårfärg :)
det finns så mycket fina lösa hårdelar som man kan använd så man behöver ju inte sätta i hår för flera tusen just för att få lite längre och tjockare hår just till bröllopet!1
ottis, Nä men det tänkte jag inte göra heller.. Jag tänkte köpa sånna slingor eller hår i clips så jag kan göra några extra "bollar" :)
jag trodde nog det , fölåt om det lät snorkigt i mitt förra inlägg!! jag menade att fler borde göra ditt alternativ istället för att smälta fast löshår!!det blir ju lika fint ändå .
ottis, jaha okej.. men det är lugnt, jag tog inte illa upp :)
Nu har jag lagt upp bilder på både inbjudningskorten och min provuppsättning.. kolla ifall ni vill :)
Inbjudningskort (2 bilder); groups.msn.com/JulieMarcus/inbjudningskort.ms...
Provuppsättningen (5 bilder, de 5 första dvs.); groups.msn.com/JulieMarcus/frisyrer.msnw
Bride2B..
Jag tyckte att frisyren blev skitsnygg!