Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hej och välkommen från mig också Lenchen och Merchoc.
Hej flickor! Om ni fortfarande är nyfikna på skorna kan ni se dem här:
groups.msn.com/AngelicaochAlec/pictures
Titrania:
Jättefina skor!
Idag va vi på bröllopsgudstjänst! Vi kollade in vår präst och fick höra olika psalmer och bröllopsmarcher. Det va givande!
Vi ska ju ha medeltidsmusik så det blir inga marcher, men det pirrade ordentligt i magen när man hörde!
Prästen verkade helt ok!
Men det e ju låååååååååånga 5 månader kvar...
Halloj!
Har precis skrivit in mig som användare efter att under lång tid bara läst inlägg...
3:e sept. är det dax för mg & min M2B att gå längs altargången. Roligt, pirrigt, spännande, underbart och läskigt. Läskigt för att alla kommer att titta på OSS... Va långt alla verkar ha kommit i planeringen. Vi har kyrka & lokal & catering klar men inget mer. Inte ens en spikad gästlista... Måste nog ta tag i det snart, det är bara inte det lättaste att få med sambon på noterna- vi vet hur många vi kan bjuda (lokalbegränsning) men han vill inte bestämam riktigt än vilka som vi inte kan bjuda med av denna anledning. Och det är hans stora släkt vi får dra in på nu- min sida är redan nedbantad. Hur många fler har bekymmer med detta?
Titrania! Snygga skor.De ser till och med ut som att du faktiskt kan ha dem hela kvällen Alla jag tittat på kräver ett par reservskor att ha med om och ut i fall
...Ja herregud vad gör man inte.
Herregud vad en massa septemberbrudar som "dimper" ner.JÄTTESKOJ!!Välkommen till er alla.
Flickan&kråkan!Ja, det är ett stort problem det där.Alla säger att man ska bjuda dem man umgås med bara, men det är inte så lätt.Det kan bli ett himla tjafs i släkten.Jag hoppas ni hittar en bra lösning
Titrania, vad gulliga skor du köpt :)
Jag satt och kollade på bröllopskalendern här på BT... Jag kommer ihåg när jag skrev upp mig själv och min M2B på den listan, vi kanske var 3 pers då (eller 2 inklusive oss) och nu är det en hel radda *hihi* kolla in, www.brollopstorget.se/Brudpar/calendar_day.php&month=5&year=0
För de som är nyfikna på mig, min M2B och får "historia" kan ni kolla upp och läsa den här, www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
Flickan & kråkan: I vilken kyrka ska ni gifta er?
Vi beställde min ring igår! Ska bli jättekul att se hur den blev då vi tog färre stenar i än vad butiken hade i den modell vi valde.
Hej girls.
Nu ska jag oxå skriva inte bara läsa..
Vi har bestämt oss för att gifta oss för två veckor sedan. På två veckor har jag (vi) bokat lokal, kyrka, band och hittat klänning, (ska ha min systers) var smart nog att vara hennes tärna för två år sedan så jag var med att välja en fin brudklänning som jag nu kan ha! Ska sy in den bara. Jag har dessutom fixat fina inbjudningskort och hittat en fin ring. Har typ bestämt mig för bukett. Allt detta på två veckor....jag förstår inte varför man ska ha så lång tid på sig.
Glömde skriva att vi gifter oss den 3 sep på Gotland.