Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Lucyinthesky, det är ju jättespännande och väldigt kul :D Pirrigt i magen måste det vara nu då
Vad kul Lucyinthesky!
En nyfiken fråga: hur mycket får du betala för själva sömnaden?
ohh! Idag har jag (eller snarare sambon) köpt mina bröllopsskor!! :D De är så söta! Åså bara 250 spänn på DinSko, ett jättekap!!! :o :D
Hon får 600 kr (vi känner henne lite grann)
sen har jag köpt tyget på stoff och stil i malmö, det blev 250 kr (!) ochså lite band och grejer så jag räknar väl med att det slutar på 1200 kr kanske. Det e ju ganska själigt ellerhur :)
Du låter som en smart affärskvinna Lucyinthesky . Min sömnad går på 1000 kr och jag tycker det är ett bra pris!
Jag har fått min tiara idag! Den är underbar!!!!
Däremot har jag bestämt mig för att skicka tillbaka ringen. Svårt att ändra storlek när det är diamanter runt om. Vågar inte chansa på att sälja den här i Sverige (tänk om jag inte får den såld) så jag struntar i att värdera den (likabra att inte veta). Känner mig rätt korkad som inte kollade vissa saker innan jag beställde, men jag rycktes ju liksom med......
Titrania!
Kul !Hur ser de ut?Tycker att det är såå svårt att veta vad man ska ha för skor.Vill ha ett par snygga som man kan ha sen också
Fru Larsson!Tråkigt med ringen .Jag tror att du gör rätt att skicka tillbaka den.
Igår var jag hos floristen och valde blommorna till brudbuketten och övrigt.
Även bokat och kollat kläderna till barnen.Inbjudningarna ska vi hämta på posten imorgon....Iiiii...nu börjas det
Kul Mischa, mycket på en gång!
jag är också jättenyfiken på dina skor Titrania!
Jag är också nyfiken på skor (är skonoman :))
Fru Larsson, synd me ringen men kul me tiaran... :)
Hihi, lugna er tjejor så ska jag ta kort på dem o lägga upp så ni kan se!! -lova- ;)
Hej tjejer, jag tycker att det skulle vara jätte kul med en träff, byta lite ideér och träffa nya människor som liksom mig, inte har mycket annat i huvudet än bröllop....
Någon som kan nästa vecka?