• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Fru Larsson

Bride2b, nej, jag har bara ringt och pratat med guldsmed. Ska dit så det får se om den går att ta in och samtidigt värdera den. Ska nog försöka sälja den annars, i alla fall om den blir värderad till mycket mer än vad jag köpte den för!

• Lucyinthesky

Lämnade in min farmors ring för att få den förminskad och graverad till mig. Det kostade bara 250 kr! Snacka om billigt!!
    Tur att budgeten går på rätt håll...

• Bride2B..

Fru Larsson, jaha okej. Keep us posted! :)

• Fru Larsson

Lucyinthesky, perfekt kostnad för vigselring! Brukar det vara så billigt att ändra storlek och gravera eller var det ett specialpris?

Bride2b, jag lovar att låta er veta så fort jag vet värdet!

Idag har jag suttit vid datorn hundra gånger tror jag..... En sjuk son hemma....

• Meddelande borttaget
  • Lucyinthesky

Fru Larsson:
    Det brukar nog vara dyrare på andra ställen. En arbetskamrat tipsade om denna guldsmeden och sa att hon va billig.
    Min syster skulle förminska båda sina ringar, och det skulle bli 150 kr. Så tydligen e hon alltid så billig!

• Bride2B..

djblazer, you've got mail from me 2..

• Lucyinthesky

Va hos sömmerskan idag och tog mått!! Hon sa att hon skulle ha den uppsydd så jag kunde prova den om 2 veckor! Spännande! Nu e det ju på riktigt!

• Titrania

Lucyinthesky, spännande spännande!! Bara två veckor oxå! HUR ska du kunna låta bli o kolla klänningen typ varje dag?? :D

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)