• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Mischa

Jo träden brukar väl vara gröna i september.I alla fall i början brukar det ju kännas som att det fortfarande är sommar.Vissa år är det nästan då det varit som bäst

• Mischa

Hm...det har uppkommit en till septembertråd....bäst att skicka vederbörande hit

• Titrania

Mischa, heelt rätt tänkt! ;)

• Bride2B..

jag lääängtar sååå :)

det är nu, enligt en coundown som jag har, "It is 156 days, 5 hours, 5 minutes and 31 seconds until September 3, 2005, at Midnight(UTC time)" kvar tills MIN dag :D

• bröllop 3/9

Hej!
    Jag ska oxå gifta mig 3 september!

• Mimmis

Hej blivande brudar!

Här är ännu en septemberbrud, vi gifter oss 10 september (längtar!)Råkade starta en ny tråd, sorry, inte meningen, ovan som man är....Tack Mischa att du guidade mig rätt!

Nu en fråga: Hur gör man när man bara vill ha vuxna gäster, dvs tror ni att föräldrarna tar illa upp om man endast vill ha vuxna (och givetvis spädbarn)? Har väldigt ågren för detta, min sambo är rädd att stöta sig med någon men själv tycker jag det blir väldigt rörigt med barn i alla möjliga åldrar.

Hur har ni löst detta?

Snälla, hjälp en rådvill ;)

• Titrania

Hej mimmis o välkommen! :)
    Svårt det där, har funntis otaliga trådar om detta (tydligen) känsliga ämne... Men skriv på inbjudan att alla är välkomna till kyrkan, men kvällen vill ni fira med era vuxna vänner... Eller nåt..

• Bride2B..

mimmis, vi har samma problem. Vi vill bara ha familjens och släktens barn annars så tycker vi att det blir för mycket spring osv.

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)