Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Nikkis, vi kom jättebilligt undan! Vi hade sagt max 4-5000 för min, vi kommer betala 2700 för båda!! :o
Nikkis - vi kommer att lämna in gammalt guld och på det viset få ner priset lite. Den kommer att kosta mellan 3000 och 4000 beroende på vilken/vilka stenar jag väljer.
Oj! Jag köpte en ring på ebay igår. Vitt guld med stenar runt hela. Pris: 2700:- inkl skatter och frakt. Ska bli intressant att värdera den när den kommer. Min sambo är rätt ointresserad av smycken och nöjer sig med förlovningsringen. Jag tycker dock att vi ska göra hans (och ev min) "fetare" (vi förlovade oss som unga och fattiga för 15 år sedan så det är verkligen en tunn ring)
Fru Larsson, så du vann budgivningen?? Så roligt!! Grattis!
Förresten så här ser ringen ut:
cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll&item=4976960765
Inte alls vad jag tänkt mig från början men jag blev alldeles vild när jag budade igår! Är den fin (ärliga svar)? Det var ett ganska ogenomtänkt köp men jag tycker ringen är snygg.....
Fru Larsson, den är riktigt snygg! Personligen passar jag inte i vitguld, men på bild är det en skitsnygg ring!!
Tack Titrania! Det gick så fort där ett tag så jag fattade inte riktigt vad som hände (när jag budade alltså). Adrenalinkick!
Undrar hur man graverar på en sån ring, det är ju hål hela vägen under.....
Fru Larsson - "jag blev alldeles vild när jag budade igår!" hehe det låter farligt :) men ringen är jätte fin! Så det var nog bra du blev vild. :)
Hur betalar man saker man köper där?
Muminlina, jag blev verkligen det, galen alltså! Var helt uppspeedad och hade hjärtklappning hela kvällen medan jag väntade på att slänga in mitt bud! Man betalar via någonting som kallas paypal med sitt kreditkort. Jag är lite skraj att lägga ut mitt kortnr så men det ska tydligen vara säkert. Jag ska göra min betalning ikväll, det verkar ganska enkelt!
kan förstå det här med andrenalinkicken Fru Larsson! ;)
Gravering ja... går det öht?