• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Titrania

Fru Larsson, asch vad surt! fast de hade mycket fina ringar...

Mischa, det hoppas jag oxå att jag slipper... -le-

• muminlina

Fru Larsson - fy vad sånt är tråkigt. Men det är tydligen så det går till. Nästa gång får du lägga sista budet sista sekunden.. men då är ju risken att man är för sent ute och den hinner avslutas iaf.

• Fru Larsson

Ja, man blir så otroligt uppstressad, var helt speedad hela natten. Men nu finns två ringar jag är intresserad av och det är ju långt till september......

Har ni andra köpt ring? Ska er M2B också ha ring? Min ska nog bara gravera ett till datum i förlovningsringen!

• muminlina

Jag ska nog lämna in gammalt guld och sen låta göra en ring åt mig. Min m2b ska inte ha någon ny ring, endast gravera in datumet i förlovningsringen.

• Titrania

Vi beställde ringar för några månader sen, ska hämta dem en vecka innan bröllopet ungefär. Sambon ska ha en ring till, en likadan som förlovningsringen. Han tyckte att det var väl självklart att han oxå skulle ha en vigselring när jag frågade honom! :D

• Mischa

Min M2b ska oxå ha en till ring.Vi hittade min ring på Bröllopsmässan på Grand hotel.Vi ska göra om våra förlovningsringar.Smälta ner dem och bredda dem något.Vi har ju varit förlovade ett tag(12 år) och det är lite nerslitna.
    Stackars fru larsson Dumma budare!!!!
    Titrania!Är du frisk?

• Titrania

Mischa, -skratt- En sån fråga! :D Men njo, det känns lite bättre. Trött som skam hela dagen bara... Tackar som frågar! ;)

• Mischa

Titrania!
    Ja men du skrev ju att du höll på att känna dig lite dassig.Det var därför jag frågade
    Känner mig oxå ruskigt trött.Spelar ingen roll hur mkt eller lite jag sover just nu.För första gången i mitt liv har jag drabbats av VÅRTRÖTTHET!Tänka sig!!

Trevlig dag till er tjejer

• Titrania

-skratt- mischa, jag vet! :)
    Förkylningstider är inga bra tider...

• Nikkis

Min M2B ska också ha en till ring, behövde inte ens nämna det för honom Var han själv som sa att han skulle ha det Många smileys här Får man fråga så här; Hur mycket har ni tänkt lägga/har ni lagt ut på era vigselringar? Din respektive hans?

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)