Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Lucyinthesky - fina kort! Kul idé med bränt papper. :)
Vi målade med vattenfärg och svamp och med hjälp av schablon av murgröna utanpå. Sen skrev jag ut text på datorn och så brännde jesper kansterna. så det va inte så komplicerat!
Det vlev ju en del aska...
jättefina blev de! :)
Hej alla... har precis börjat planera vårt septemberbröllop ...ljuvligt. Undrar med er hur vädret är då, och har det börjat blivit färg på träden i slutet av sep?
-em
Micro, hej o välkommen!
Tror nog att du har större chans för färgprakten i slutet av sep än vi i början... :) Men man kan ju bara hoppas att det börjat skifta för oss oxå! ;)
Micro, vad jag kommer ihåg så var träder fortfarande gröna och gräset likaså förra året i september här i Göteborg..
Lucyinthesky; jag funderar också på att ha brända kanter på mina inbjudningskort, men har vart lite orolig för att den brända lukten ska sitta kvar i pappret när man skickar iväg dom, gjorde det det på era?
Lucyinthesky, vilka fina inbjudningskort. Vi håller på med våra för fullt. Tänkte försöka köpa de sista papprena idag... Vart har ni upplevt att de är billigast?
Jag har också för mig att träden fortfarande brukar vara gröna i september (och i början då jag gifter mig brukar det ju nästan gå att bada fortfarande väl?). Möjligt att de börjat skifta i slutet men jag är tveksam......
Nikkis:
Jo korten luktar lite brännt, men det e lite charmigt tycker vi.
Sep brud: Vi köpte papper på panduros lagerlokal i malmö. Papprena kostade 2 kr styck, fast hon i kassan slog in att de kostade 1 kr, så vi sparade en slant! De lite hårdare papperna köpte vi på ett ställe som heter rum och ram i trelleborg, 10 st för 20 kr.
Och vi kom billigt undan!