Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Fru Larsson - nu blir jag ju riktigt nyfiken, där finns ju massa fina ringar. Vad kostar frakten?
Muminlina, frakten kostar 8 pund. Något som jag höll på att missa är att det även tillkommer moms så 17,5% får man lägga på summan! Glöm inte att kolla så det är rätt storlek också (går ju att justera, men ändå). En bra översättningstabell finns på www.onlineconversion.com/ring_size.htm
Fru Larsson - va bra, tack! :)
Grattis fru Larsson!!!Ringen var ju ursnygg Förstår att det är såännande att buda så där, men jag är en riktigt fegis när det gäller sånt.Jag skulle nog aldrig våga
Tack tjejer! Det gläder mig att ni tycker ringen är snygg! Ha en go påsk, jag kommer inte kunna vara på bt på hela påsken för vårt internet har pajat och lagas inte förrän efter påsk. Hur ska jag klara mig (men det kanske är sunt med avvänjning)??
Fru Larsson, men man ska ju börja med att trappa ner, inte sluta tvärt! :D
Ja, det är sant, så jag får titta in här då och då idag när jag är på jobbet (det gäller ju att prioritera). Annars kan det kanske rentav vara skadligt.... visst?
Ja, jag tror inte att det är bra att sluta "cold turkey"!! ;)
Jag gör inlägg hela tiden, men jag måste bara visa. Är inte den här tiaran cool med tanke på att jag ska ha rött i klänningen???
cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll&category=1265&item=8176835643#ebayphotohosting
Den var snygg! O iom att det är såpass mörkt rött i den så är väl risken ganska liten för att färgerna ska "skära" sig oxå...