• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • muminlina

Ah den var ju super snygg! Någon liknande har jag också tänkt mig, men med vita pärlor där var det var rött.

• Mischa

Fru Larsson!Säger bara..snygg smak .Sen är det faktiskt kul med inlägg, annars hade ju tråden varit död för länge sedan
    Ska försöka låta bli att vara här ett tag nu.Måste ju hinna umgås med familjen också*skrattar*
    Jätte go och glad påsk till er alla/Mischa

• Lucyinthesky

Nu e våra inbjudningskort klara, tjohoo!!
    Tog bara 3 kvällar och de blev jättebra!
    Har dom på bild, men vet inte hur man lägger ut och länkar till dom..
    Nån som vill hjälpa mig?

• Bride2B..

Lucyinthesky, har du msn groups? du kan annars fixa en jättelätt här, groups.msn.com/

säg till ifall du behöver "handledning" :)

Fru Larsson, jättesnygg tiara :)

• Fru Larsson

Nämen! Mitt internet som skulle ligga nere över påsk fungerar ju! Så bra!

Va kul Lucyinthesky, skulle vara jätteroligt att se!

Tack Mischa och Bride2B! Jag har köpt den nu (eller en likadan som av någon anledning blev 3 pund dyrare, den andra blev såld så bäst att skynda sig)! Känner mig mycket nöjd!

• Mischa

Lucyinthesky!

Jättefina inbjudningar.Hur har du gjort dem?Det måste blivit en himla massa brända papper Fint blev det i alla fall
    Fru Larsson...jamen du börjar bli riktigt duktig på att buda på nätet ......Kul att du känner dig nöjd.När får du dem hem?

• Fru Larsson

Lucyinthesky: Jättefina inbjudningar! Kul ide med de brända kanterna!

Mischa, ringen kommer nog ganska snart, förhoppningsvis den här veckan! Tiaran tar längre tid, 1-3 veckor. Spännande!!!

• Bride2B..

Lucyintheskyu, jättefina inbjudningar. Kul att du kunde fixa det :)

• Bride2B..

alltså med "det" menade jag en msn groups sida och att du kunde lägga upp bilderna :)

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)