Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Oj va många vi är som ska gifta oss 3 sept! Men vi har inte kommit långt i planeringen....just nu sitter ja mest å biter på naglarna av stress;))
Det är ju det jag har sagt hela tiden, att det är många 3:e septembrare
-ler- tack så mycket tjejor! :) Tyckte de var himla söta. O sambon tyckte de var skitsnygga! :o :D Så då får man väl vara nöjd??
o glömde: välkommen alla nya septemberbrudar!
Nu är hemsidan nästan helt klar... vill ni läsa om oss så gå in på:
www.germundsjo.com/brollop
Det som ej ännu är klart för vår del, förutom vissa trycksaker, är:
boka brudgumens kläder
ordna med vigselring
boka taxi till/från bröllopsnatten
göra klart menyn
tärn och nbrudnäbbsklänning
bordsplacering
brudsmycken + skor
Annars är det mesta bokat nu! Så skönt!
Hoppas ni haft en trevlig helg!
//Emilia
Jag hade ingen aning om att det finns en brollopskalender. Sedar. Man lar sig nagot nytt varje dag. och da har jag anda varit har inne i typ tre ar nu...
Forresten, tack for valkomningarna!
valkomnandena heter det kanske.
Här kommer en till brud med 3:e september som det stora datumet att vänta på.
Massor att planera och mer att ta beslut om :) vi har massor kvar att planera, och vet varken ut eller in. Har fixat kläderna inför den stora dagen, även om klänningen är mindre klar än brudgummens vackra kläder.
Vi ser fram emot att leka med papper och textiler i inbjudan, och att skära i den väldigt långa gästlistan, även om det är svårt.
Bröllopet kommer att gå av stapeln i Älvkarleby kyrka, och festen i Stora Hallen senare på kvällen.
Vi hoppas på en vacker dag, med sol och många skratt!
Hej Tjejer!
Här är en till Septemberbrud, ska också gifta mig 3/9 som många av er andra här :)
Har varit inne här någon gång tidigare men håller mest till på Djursholms-slottstråden.
Kul att läsa hur det går för er andra i planeringen när vi ska gifta oss i samma månad..!
Oj vad många det ramlade in här! ;)
Vi ska köpa papper o stämplar o andra grejor o börja med inbjudningarna till helgen!! :)
Förresten, det här med embossing, är det svårt?