Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Maria79, det är inte sååå långt tills dess ;) "bara"... "It is 139 days, 4 hours, 10 minutes and 39 seconds until September 3, 2005, at 3:30:00 PM(UTC time)" yeeeyyyiiihhh :D (ps jag är själv en 3:e september brud :D
Tjena "brudar"
Är det inte lite dålig fart på den här tråden nu ...Eller är det BARA planering som gäller nu?
Hoppas att ni alla har det bra, var ni än är och gör.Vi har börjat skicka våra inbjudningar nu.Ska skriva de sista ikväll *pirrigt*
Hej hej! Nu hittade jag den här tråden också... Jag ska gifta mig den 10 septemer och är sååå lycklig för det! Går omkring och är glad och ler hela tiden - det är en sån underbar känsla! Håller på att planera för fullt och i onsdags köpte jag en underbar bröllopsklänning :)
agronom
Ja, den verkar fin, men jag har problem med att hitta den med något instrument som är anant än blåsinstrument. blir ju en viss skillnad....
vet du var jag ska leta? Tack för tipset :)
Sandra_80 vad blev det för klänning?
Imon skall jag på provuppsättning :D :D :D
Mischa, det går lite i vågor tycker jag! ;)
Sandra_80, välkommen o grattis till klänningen! :)
Själv ska jag snart sätta mig med inbjudningarna.. Vi köpte papper o stämplar igår! :D
MOLANN: Jag har bara hört den med stråkinstrument och flöjt (har den bla på CD "svenska sommarvisor" samt att en kompis till mig hade den som ingångsmusik på sitt bröllop). Gå in i en musikaffär så får du säkert provlyssna på den!
Annars finns noter tror jag på notpoolen.com
Hejsan
Sedan jag skrev sist har jag andrat lite pa var hemsida. Dessutom har jag bestallt monster till min klanning och sidentyg till den. Och sa bestallde jag sidenchiffong till en sjal och yllecrepe till en sjal om det ar kallt efter kyrkan eller nar man ska hem efter festen.
Dessutom har jag kopt brudtyll till en sloja. Den kommer att bli jattesnygg tror jag. Lite som den som Maria har i Sound of Music. Fast jag har lite problem med hur jag ska fasta den pa huvudet. Far fundera lite till.
Och sa har jag fragat min morbror om han vill vara toastmaster.
Valkommen Maria79 och Sandra_80! Sandra, Jag gifter mig ocksa den 10!
Molann: Jag har spelat den pa piano, sa det borde inte vara nagot problem att hitta noter eller cd till den.
Idag har jag varit hos sömmerskan och provat min klänning för första gången!!!!
Precis som jag tänkt mig! Skönt att hon fattat hur jag menar!
Den kommer bli underbar!
Ingen har ringt och svarat på våra inbjudningar än :( men det tar väl lite tid!
Måste tillbaks till jobbet!