Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Lucyinthesky, tack *rodnar*
Ja! Snygg frisyr! Och snygga inbjudningar!
Jag har haft lite stilltje i mitt planerande ett tag, men börjar känna mig stressad med inbjudningarna. Ska nog köpa papper idag, men har ingen färdig bild över hur jag vill att de ska se ut. Suck!
Ska nog köpa rött sidentyg till klännings-livet idag också! Hurra!
Superfin frisyr!!
Jag har en fråga, var kommer alla ifrån, möjligtvis någon från Stockholm??
Vår bröllopsplanering ligger ganska nere just nu men å andra sidan så är vi ju nästan klara... har nu också hittat skorna, tror jag
Kommer så långt nerifrån man kan komma... Trelleborg!
Kommer ifrån Stockholm men har bott i HElsingborg i ett halvår och kommer att from hösten flytta ner permanent till Helsingborg.
Och jag bor i Tungelsta söder om Stockholm (åt Nynäshamnshållet).
Har handlat siden idag!!! Blev förvånad över hur litet utbud det fanns (av just röda, broderade sidentyger då) men köpte ett oxblodsfärgat siden med broderier ton-i-ton och "stavpärlor". Det skimrar och är underbart vackert! En gästbok för 24 kr inhandlades också. Men inga papper till inbjudan.....
Fru Larsson, Tack :)
välplanerad brud, Göteborgare här :)
Handlade underkläder idag, hudfärgade så det inte syns under klänningen. Men man kanske ska köpa nåt annat till senare på kvällen :) kanske inte så romantiskt att ha hudfärgade underkläder...
HUr har ni andra gjort? Det kanske funkar med vitt för er?
Kritvitt för mig... Dyra märken också men väl värt det sedan tror jag ;)
Vi bor i Gävle, men ska gifta oss i Älvkarleby. Fler som är härifråm?