• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • muminlina

Hej alla nya på tråden :) och ni gamla också såklart :)

Vad gäller fotografering så finns det ju för och nackdela med båda alternativen. Vi kommer att fotograferas efter vigseln. Dels för att vi vigs redan kl 14 (populär kyrka, fick ta den tid som fanns) så det skulle bli stressigt att hinna med allt innan om vi fotograferades innan. Och så tror jag det syns på korten hur nervös och spänd man är om man gör det innan. Vad gäller att gästerna får vänta så löser vi det genom att skicka dem på en liten guidad båttur (alla åker båt mellan kyrkan och lokalen). De flesta av våra gäster är långväga, så det känns kul att kunna visa dem lite av staden vi bor i också.

• Sep brud

vi kommer också att fota oss efter. Största anledningen är för att vi inte kommer att se varandra alls dagen innan. Sover med våra tärnor/bestmen. Så när vi ser varandra i kyrkan så blir det första gången i bröllopsutstyrsel.

Medans vi fotas så kommer gästerna att dricka champagne utanför kyrkan och sedan gå en tipsprommenad med frågor om oss.

• Fru Larsson

Oj vad många nya! Kul! Välkomna alla!

Ang fotograferingen så har jag för mig att jag har hört att det blir bättre foton om det inte är skarpt solljus, så av den anledningen borde det inte vara problem att fota sig efter vigseln (ca 16.00). Kolla med fotografen för säkerhets skull, det här är bara vad jag hört!

Vi kommer nog fota oss innan vigseln men ev efter också i omgivningarna vid kyrkan.

• Sep brud

Det blir ute i skärgården för oss, så håll tummarna för att det inte regnar den 3/9...

• Lenchen

Har skickat inbjudningskorten! Som sagt bor jag inte i landet vi gifter oss i sa nastan alla gaster far resa, sa vi ville vara ute i tid. Kanns lite pirrigt!

• Bride2B..

Jag hållar alla :D mina tummer och stortån för att det INTE skall regna den 3/9 :D

• agronom

MOLANN: Vad säger du om "Intåg i sommarhagen" som ingångsmusik? Mycket fin och glad visa.

• Mischa

Japp,Håller också både tummar och tår för att det ska vara fint den 3:e september .Det sägs ju att det betyder tur om det regnar också....
    Har precis fått hem inbjudningskorten.Nu blir det skriva av

• Maria79

Hej.Nu har också jag hittat till denna enorma tråd! Kul. Ska gifta mig den 3/9 i år. Långt ditt...

• Maya K

Hej tjejer:

jag gifter mig inte föränn i sep. 2006 men vill fråga er när ni fick boka kyrkan?? Är det så att man får boka den först ett år innan?

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)