Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Bride2B Jättefin frisyr.Du är verkligen ute i god tid.Är det någon som du känner som gör ditt hår? Det måste kännas sååå pirrigt att se i alla fall lite hur man kommer att se ut.
Vi bor i Stockholm..eller lite utanför, Älvsjö
Fru Larsson! Storshopping..Härligt!!! .Vad är stavpärlor?*nyfiken*Har skickat de flesta inbjudningarna,men en del återstår dock.Det är strul med adresser, om de har någon respektive de vill ha med.Att namn stavas rätt och en del som bor utomlands...
Lucyinthesky!Jag kommer nog ha vita underkläder, men jag har kommit på att de behöver inte vara jättepiffiga.Det är klart de ska vara fina, men jag vill nog satsa på något speciellt att ha på mig när vi kommer till hotellet.Det är ju då man ska vara det där lilla extra
Hur gör ni för övrigt med morgongåva till era män?Har ni några roliga förslag?
Äh, underkläderna ska ju av så fort man kommer till hotellrummet
Mischa
Vi har hittat ett par jättefina ringar i rostfritt stål vi ska köpa som morgongåva, och gravera nåt fint i!
Åh, ett inlägg medan jag skrev mitt inlägg! Mischa, stavpärlor (vet förresten inte säkert att de heter så) är långsmala (men små) pärlor, som små små blanka rör kanske man kan säga! SJälva broderiet var blommor och bladrankor. Så här ser det ut, fast i färgen oxblod: www.simbrasiden.se/
Mischa, yepp jag sitter på frissan o gör det :) det bästa är att de är skitbilliga.. jag får frisyren för 600 kr :D
angående morgongåvan :)
Jag har världens bästa grej till min älskling (tycker jag i alla fall) *hihi*
För det första så skall jag hemlighålla en vigselring till honom med prästen (det är bara jag som skall ha en egentligen men nu har jag bestämt att han me ska få en :) en som jag äntligen hittat som matchar *glad*) och sedan så skall jag ge honom MC-lektioner. Han har velat ta MC körkort jättelänge men han har inte fått det utav mig pga tidigare historia typ att alla män i min familj/släkt har krockat och varit med om en olycka när det gäller MC:n. Men nu ska jag vika med mig litegrann tänkte jag ;) och överraska honom med MC-lektioner. Han kommer att bli helt paff *jag e bäst* gissa vilken uppskattning jag kommer få sedan haha, hoppas jag i alla fall! :D ;)
Fru Larsson!Ja, det är ju visseligen sant, men jag vill nog lägga me på att ha något raffigt på hotellet.Sen ska vi bo på hotell 2 nätter.Han hinner se lite mer av vad jag nu ska köpa och ha på mig
Snyggt tyg, men vad ska du ha dem?Har jag helt missat vad du ska ha på dig?*skrattar*
Bride2B ..Ja, det är morgongåva att bli glad för.Han kommer säkert uppskatta den mkt.
Jag har ingen aning vad han ska få.Det har jag lite ångset för.Jag har jättekoll på allt....utom det Puh!!Så tjejer ös på med förslag.Ju mer desto bättre
Jag skojade lite ang underkläderna, klart man ska va fin under!
Hoppsan, länken gick visst inte direkt till det tyg jag valt. Gå in på olika kvaliteer, välj Pärlbroderade dupioner, det är den översta modellen jag köpt. Jag ska ha det tyget i livet (halterneck). Kjolen ska vara i offwhite dupoinsiden med en slits av det röda tyget som "tittar fram" när man går.
Bride2B, kul överraskning med ringen och jättebra morgongåva! Min sambo tog MC-kort i höstas och köpte en MC och han är glad som ett barn varje gång han ska ut och åka. Och jag också, tycker det är superhärligt att åka bakom! Men jag förstår din oro, olycksrisken finns ju!
Åhh vad bra att han gjorde det Fru Larsson. Du kanske kan fråga honom lite frågor om hur många lektioner brukar gå åt och lite om det :)
Det kan jag göra Bride2B, jag vet att det gick ganska fort för honom, han körde intensivt med flera lektioner per vecka (tror han var klar på en månad). Kostnade blev nog ca 10.000 om jag minns rätt.
ojdå, jag som tänkte att man inte behövde så många lektioner eftersom det i princip är som bilkörning (alltså alla trafikskyltar osv) vad är det man behöver göra förutom att lära sig växla o bromsa egentligen? hmmm.... jag ska gräva in i det lite mer längre fram :)