Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Jo, teorin har man nog mycket "gratis" men även där en del nytt (kanske mer för min Patrik eftersom han tog sitt körkort för mer än 15 år sen, men även vissa specifika MC-frågor). Sen tar det nog en del tid att lära känna MC:n, hitta balans osv.....
Bride2B, riktigt snygg frisyr o snygga inbjudningar! :) (vi köpte precis samma stämpel "inbjudan till Bröllop", kul o se hur den ser ut! :D)
Bride"B...Det här är säkert en jätteknäpp fråga men, Here goes... ...Dina solglasögon du har på bilden är urrrrsnygga.Vad är det för märke?Eller viktigare, var kan man få tag i dem?Precis såna har jag nämligen letat efter
Fru Larsson! Jag vet att du skojade Det är sant att man inte ska ha dem så länge, men jag tycker det känns så onödigt att köpa svindyra underkläder när ingen får se dem.
Fru Larsson, Jag får nog nöja mig med att ge ett par lektioner och böckerna i så fall ;)
Titrania, vad kul att ni köpte en likadan. Det är inte många som har den har jag märkt. Det är mest "Inbjudan" eller "Bröllop" stämpel som är på korten.. men men :)
Mischa, tack för komplimangen angående solglasögonen *rodnar* Jag vet faktiskt inte vad det är för märke på de, tror inte de har några hehe... så clueless är jag ;)
Bride2B, men vad bra då! ;) Så att inte alla bröllopsinbjudningar kommer se likadana ut menar jag! :D
Titrania, yepp tycker jag me :D
Bride2B! Det är inte viktigt om det är ett märke eller ej Viktigaste är att de är snygga.Kommer du ihåg var du handlat dem?Är så sugen på likadana
Mischa, jopp :) jag köpte de på H&M... Rätt billiga var de också, 50 kr :)
Hoppas du hittar de!
Är det sant???Då ska jag ta en titt där imorgon,tack
Mischa, vassegod :D det får bli vår hemlighet bara... (och de som sett våra inlägg) eftersom jag inte vill se ALLA på stan ränna runt me sånna på sig ;)