• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • SannaE

Vad kul för dig agronym! Avundas dig att du kommer kunna använda i alla fall halva klänningen igen! Jag har köpt en klänning för 5000 kr med vinröd brodyr upptill som går ner i två "band" ner till golvet och som en droppe i ryggen.
    Den känns helt rätt! Hittade den i en tidning och fick leta ordentligt innan jag hittade den på Cosmos bröllopsexperterna. Jag fick köpa det exet dom hade och jag undrar om det är den enda i sverige eller om dom tar in fler...

• Lenchen

Jag har fatt mitt tyg till brollopsklanningen nu! Det ar jattefint dupionisiden. Och sa har jag kopt sidenchiffong till en sjal ocksa. Sa nu ar det bara att sy klanningen ocksa. Far val se hur det gar...

Kul att se hur allas planering och fixande gar framat!

• Fru Larsson

Agronom och SAnna E. Har ni länkar till bilder på era klänningar? Vill se!!!!!!!

Lenchen, kul att du blev nöjd med tyget! Ska du sy klänningen helt själv! Coolt!

• Bride2B..

Jag är med nyfiken :D

• agronom

Min topp och kjol finns inte på deras hemsida men toppen är samma modell som "5o-tals topp med glitterblomma". Vet inte hur man lägger in lämk till den från deras hemsida...

• Bride2B..

du kan klicka på adressfältet så texten blir markerad och sedan högerklicka och klicka på kopiera. Sedan växlar du tillbaka till denna rutan och högerklickar igen och trycker på klistra in :)
    Ifall de har en fast adresslänk, alltså ifall du gör så och kommer fortfarande till första sidan hör av dig så hjälper jag dig igen :)

• Titrania

oooh! Vi bidde klara med inbjudningskorten igår!! De blev så fiiiiina! -glad- :D

• Bride2B..

har ni bilder?? *nifken*

• Lucyinthesky

Har äntligen fått mail från dom som gör mitt pannsmycke! De har postat det idag!! Så jag får det väl om en vecka! Längtar! Hoppas nu bara att det blitt som jag önskat!
    Hoppas alla får en trevlig valborg!

• Titrania

Bride2B, är det mig du pratar med? Isf har jag bilder som kommer upp om en vecka cirkus! ;)

Lucy, så SKÖNT! Hoppas att det blir som du tänkt dig oxå! :D

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)