• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Bride2B..

Titrania, yepp det var dig jag pratade me ;)
    Köpte en ny tiara igår... väldigt glittrig o fin :D

• maroon

Hej allihopa! Jag är visst en liten periodare här Nu har vi börjat med nästa "ryck". Inbjudningskorten är i stort sett klara och ska skickas ut. Vilket datum sätter ni för OSA? Jag funderar på att sätta sista juli för att det är hyfsat gott om tid för oss då och ett lätt datum att komma ihåg... Vad tror ni?

• SannaE

Jag har tyvärr ingen bild på min klänning. Den fanns med i Amelias bröllopstidning och även i ett av deras "vanliga" nummer. Finns inte så många med vinröd brodyr...

Jag har precis fått ett litet bakslag i planeringen. Skulle köpa papper till inbjudan på lunchen idag. Har tidigare fått prov för att kolla så det gick att skriva ut och så, men nu har pappret utgått ur sortementet!
    Fick istället köpa ett liknande papper men med mera struktur. Får hålla tummarna på att det går att skriva ut på detta papper...

maroon: Vi har satt OSA till den sista juni så inte folk glömmer att svara mitt i semestern... Annars tror jag att det skulle räcka med sista juli då vi gifter oss 3/9.

• Fru Larsson

Och jag har fortfarande inte börjat med inbjudningarna.... Men jag har köpt lite papper i alla fall som jag tänkte klippa ut hjärtan av (handgjort vinrött papper) och klistra på. Alltid nåt.......

Fin tiara bride2B.

• Fru Larsson

Sanna! Jag har nog sett den klänningen! Den är jättefin!

• Bride2B..

fru larsson, tack så mkt :D

• Meddelande borttaget
  • ika (fd höst05)

Och idag är det 4 månader för oss som gifter oss den tredje september! Galet, det har hela tiden varit så avlägset!

• agronom

Vi har sista OSA dagen idag och det är fortfarande 10 personer som inte har svarat.....

Jag tänker inte ringa runt och kolla om de kommer eller ej!

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)