• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Bride2B..

Vi har satt OSA den 1:a Juli, vi vigs den 3:e september..
    Ville bara säga att vi har börjat lämna ut inbjudningskorten *hihi*

• Mischa

hej tjejer!
    Var ett tag sen, men jag har i alla fall tittat vad ni skrivit med jämna mellanrum Vårat osa är den 27 juni.Jag tror det är måndagen efter midsommar.
    Bride2B!Vad kul.Hoppas svaren droppar in nu då.Mina närmaste har redan skickat tillbaka sina svarskort, men en del verkar vänta....hmmm.

Fortsatt trevlig helg till er alla

• Bride2B..

Mischa, vi har fått svar från en del utav hans sida av familjen/släkt...(mormor, morfar och farmor samt hans föräldrar osv). o sedan från min sida min mamma o syskon och mormor :)

Skall fortsätta dela ut de imorgon och nästa vecka :) samt köpa frimärken för att skicka ett par också *hihi*

• Titrania

oj vad tidiga osa ni har...Vi satte vårat den 14/8, börjar änna kännas som om det var väl tajt..

• Lucyinthesky

vi har 1/8... tycker att det e i senaste laget..

• Noiva

Jag har 3:e juli som OSA.

restaurangen vill veta 1 mån innan hur många det blir och jag vill veta ännu tidigare hur många vi blir

Blir det folk som tackar nej så skall jag bjuda in fler (t ex jobbarkompisar som jag har börjat umgås mer och mer med)

• Mischa

Noiva!
    Det är faktiskt smart att tänka som du
    Det värsta är att den mer avlägsna släkten inte hört av sig.Visseligen är det låååångt kvar till osa, men ändå!
    det känns ju skönt att veta när man ska bordsplacera och kanske skriva ngt om alla och så.En del kanske köper presenter till gästerna och annat man gör .
    Brid2B!Det är en kul tid vi har framför oss nu
    Var i kyrkan imorse och tittade.Pratade med vaktmästaren och så.Min M2b var med och mina småkillar.Det var faktiskt första gången de såg kyrkan på insidan också.Som tur är så fick den godkänt

• Bride2B..

Mischa, fan va trevligt :) det är 117 dagar kvar :D har fått fler "ja vi kommer" svar idag :D vad glad man blir *hihi*

• Noiva

Hur har det gått med blommor ? :)

Jag har skjutit på det ett tag men i onsdagas gick jag in i en blomsteraffär som nyligen öppnat ett kvarter från där jag bor och jag blev positivt överraskad
    Hon var väldigt trevlig och jag kan få det jag vill ha för den budgeten jag planerat

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)