• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Kattis72

Skickade ut inbjudningarna i går och har satt osa-datumet den 1 augusti... då restaurangen vill ha exakt antal gäster 1 månad innan.

• Ananas

Noiva

Vi var hos floristen för ett tag sedan och de var jättetrevliga. Jag hade med mig en bild på vilken stil jag tänkt och så sa jag en maxgräns och sen fick hon fria händer. :) Lämnade också med bilder på klänning och tiara. Blir spännande!

• Noiva

Ananas:

visa bilder på klänningen har jag jag inte tänkt på! tack för tipset!

• Fru Larsson

TAck för alla tips om osa. Jag kommer nog sätta 1 augusti (men ska prata med cateringfirman först).

Mina underbara föräldrar har i helgen varit i Tyskland och då har de köpt 30 flaskor rödvin till vårt bröllop. De sa innan att det kunde bli ont om plats för att handla mycket (de åkte dit i annat ärende) så det var en trevlig överraskning. Puss på dem! Har precis bytt tjänst på jobbet och från det teamet jag lämnar fick jag presentkort på Twilfit, perfekt till underkläder ju!

Jag vet inte hur jag ska göra med blommor! Vi har ett par växthus med bra priser i Tungelsta(en riktig maffig droppbukett eller vad det heter kan jag få för 1000 kr). Vill nog ha något tufft och enkelt, typ några kallor med texasgräs över (såg det i någon Allt om bröllop).

På torsdag ska jag till sömmerskan och ta mått och skissa fram ett mönster! Hur spännande ska inte DET bli?????!! Såg mitt tyg i Amelias bröllopsmagasin från 2004 där årets brud gifte sig i rött. Det tyget hon har i sin överdel ska jag ha i mitt halterneckliv.

Mischa, vilken tur att kyrkan fick godkänt!

Oj, vad långt det blev!

• Bride2B..

jag har fått massor av svar och ändå är inte alla inbjudningar utskickade :D :D

• Titrania

Ujujuj, idag borde de flesta FÅ korten iaf! Lite nervös kan jag ju lugnt påstå att jag är...

• Kattis72

De två första (JA) svaren kom redan i dag!! Samma dag de fått inbjudan... Kul!!! (och de från gäster vi trott skulle tacka nej pga långt avstånd: 155 mil!!)

• Lucyinthesky

Fick mitt pannsmycke från USA idag! Helt perfekt! Bättre än vad jag väntat!!
    Ska fota å lägga ut sen!!

• Noiva

Hej tjejer!

har ni funderat något på in och utgångmusik ?

Jag vill nog ha:
    Jesu bleibet meine freude (Bach)
    Mendelssons bröllopsmarsch

dock har jag inte bestämt mig vilken jag skall ha in och vilken ut

• ottis

only love.v cosma in a trumpet volontary ut..

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)