• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Fru Larsson

Bride2B, vet inte vad jag ska ge tärna och best man. Kanske bara bjuda dem på en middag efteråt?

• Lucyinthesky

Vi ska köpa vars ett smycke till vår tärna och bestman som de ska få när vi gör oss färdiga, som de kan ha på sig. Har hittat ett jättefint armband i medeltidsutförande till min syster med gröna stenar, och så ska jag köpa ett lika dant till mig fast med vita stenar. Undra hur man ska kunna hålla sig...

Bestämde tyg till min systers klänning det blev mörkgrön sammet, helt underbar! Kommer passa perfekt! Nu ska man bara köra och handla det ochså!

• Mischa

Bride2B!Oj,ja det var ju en sak till då. Tur att man har sin checklista.Kanske man ska ta och titta i den lite oftare.
    Jag vet inte om vi ska ha några presenter till gästerna.Ibland känns det som att vi ska ha det, men ibland inte.Vi bjuder ju på allt annat liksom.Det blir så mkt utgifter ändå.
    Fru Larsson!Vill inte stressa dig, men jag har skickat de flesta redan Fast nu är vi väldigt tidiga med det

• Titrania

Håller som bäst på med inbjudningarna nu! Ska skicka dem om ett par veckor! -pirrigt pirrigt-
    Sen ska vi snacka med cateringen, förhoppningsvis nästa helg. Mamma o jag ska köpa tyg ev i nästa vecka.. O snart börjar hon med min klänning!! :D

• Mischa

Titrania!Kul,Jag har skrivit den sista bunten inbjudningar nu.Det tar ju sin lilla tid.
    Åh,ska din mamma göra din klänning?Hur ska den se ut *nyfiken*

• Titrania

Lång, rak, ganska enkel med låååååånga trumpetärmar ála Galadriel! ;) Åså ska ärmarna antagligen "fodras" med samma roströda tyg som min tärna har i sin klänning, men det är inte riktigt bestämt än... :D

• Mischa

Titrania!Låter jättesnyggt.Ska du ha slöja och så?

• Bride2B..

Fru Larsson, låter fint. Men jag tänkte ge de nått som de kan minnas länge och spara...

Lucyinthesky, cool present

jag ska skicka iväg inbjudningarna i maj någn gång! :)

• Titrania

Mischa, jupps - mammas gamla låååånga slöja... (hm, börjar fundera på om jag har komplex för min längd, mycket låååånga saker här! :D)

• Lenchen

Nu har vi bokat band! Kanns bra, for jag har varit lite stressad for att alla band skulle bli fullbokade. SPeciellt som att vi hellst ville ha ett lite modernare band som inte bara spelar osterrikisk dansbandsmusik, utan aven lite internationellt och sadar. Men nu har vi fatt tag pa tva stycken fran det mest kanda coverbandet i Vorarlberg, sa det kanns jattekul! Vi ska prata lite mer med dem nar vi aker till osterrike nasta gang.

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)