Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Yes, jag kommer att byta namn. Barnen har fått det efternamnet, så jag känner mig lite utanför just nu!
Emelud: Klart du vill heta som resten av familjen! Jag kommer ta min blivandes namn för jag tycker att det är jättefint + att det är en fin tradition!
Kattis: Egentligen har jag väl också samma anledningar som du. Namnet är finare (grekiskt)+ traditionen!
Jag ska me ta min älsklings efternamn sedan *hihi*
Kattis 72: Jag kommer att behålla mitt flicknamn som mellannamn.
Jag tar min mans efternamn eftersom jag har ett å i mitt och då vi bor utomlands blir det alltid så trassligt. Det är lättare att ha ett EU-vänligt efternamn Eller rättare sagt har jag redan tagit det eftersom vi gift oss borgerligt och nu tar den kyrliga biten
Beror på om älsklingens namnbyte går igenom eller ej! :D Han har ansökt om att få sin mammas flicknamn, o får han det så tar jag det när vi gifter oss. Annars behåller jag mitt efternamn o tar hans nuvarande som mellannamn... Rörigt? ;)
Har tagit en bild på pannsmycket nu... men tyvärr blir det ingen bra bild på ringen eftersom vi har en dålig kamera!!
groups.msn.com/EmmaJesper/shoebox.msnw&PhotoID=11
WOW Lucy, den var jättefin!!!
Jag behåller nog också mitt flicknamn som mellannamn, min sambo heter Larsson (som ni kanske förstått) och mitt namn är mer ovanligt. Men båda sambon och barnen heter Larsson så.......
Snyggt smycke Lucyinthesky! Jättesnyggt!
Jag har delat ut de första inbjudningarna nu!