• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Emelud

Agronom: Förresten, bokade du provtid på KiK? Du gifter väl dig också den 3:e?

• agronom

Emelud: Tror att klacken är ca 3-5 cm. Jag vill inte heller ha så hög klack då jag dels är lång (178)och dels vill dansa loss på dansgolvet under festen.

VAdå? Var man tvungen att boka provtid på KIK? För det sa han ingenting om. Känner mig lite irriterad på honom faktiskt. Han får mig att stressa upp mig i onödan. När jag var där och provade var det "bråttom att bestämma sig" för att toppen jag ville ha fanns det bara 2 ex kvar av. Sedan var det bråttom bråttom att lägga en större del av köpekostnaden och nu är det bråttom, bråttom att komma och prova då deras sömmersketider tar slut(jag sa till honom att jag inte kan hämta kläderna innan fredag nästa vecka=lön)....När jag då sade till honom att jag kan gå till en annan sömmerska om de inte har tid så sa han "att det vill vi ju helst inte då det kan bli fel om någon annan ändrar kläderna"....Visst 17 vill de inte att man ändrar hos någon annan för då förlorar ju de den extrakostnaden de kan göra på varje plagg. Känns bara jobbigt att lämna kläderna till dem för ändringar för då kommer väl KIK-mannen ringa ner min mobil att nu ska de hämtas..skynda, skynda. Ska dit nästa vecka för att hämta kläderna i alla fall, bokad tid eller ej!

• agronom

Emelud: 178 cm lång ska det stå..vet inte varför gubben hoppade in...

...och ja vi gifter oss också den 3/9

• Emelud

Agronom: Näe, kanske va jag som missuppfattade, men visst...han var pushig och ville ha dit mig så fort som möjligt. Så måndag it is! Så får vi se hur den sitter....spännande. Är nog mer stressad nu över skorna, med min vanliga tur kan jag ju ge mig f*n på att vartenda par i strl "grodfot" större är slut!

• Bride2B..

Jag ringde till Prästkontoret idag och gissa vad... :D
    Vi har äntligen blivit tilldelade en präst... En kvinna.. (vet dock inte om jag vill ha det.. får överväga)

Vad tycker ni?

• Titrania

Bride2B, nyfiken: Varför _inte_ en kvinnlig präst?

• agronom

Bride2B: Jag hade önskat att vi hade fått en kvinnlig präst...nu är det en manlig som jobar i det pastoratet....

• SannaE

Emelund: Jag köpte mina skor på Wedins för 300kr och som är ganska spetsiga och finns i både vitt och beige.
    Dom är supersköna! Hade dom på mig i lördags på en fest för att vänja mig och jag tror aldrig jag har haft ett par så sköna "finskor" någonsin!
    Det är resorremmar ovanpå så dom sitter på plats och har ca 3-5 cm klack.

• Emelud

SannaE: Tack för tipset! Ska ta en heldag i Täby C i morgon tillsammans med en av mina tärnor. Ska nog hitta ngt i sko-djungeln!

• Bride2B..

Titrania, Jag vet inte riktigt.. jag vill nog hellre ha det mer traditionella... Äsch jag vet inte.. men vi får som sagt se!! :)

agronom, varför ber ni inte om en kvinnlig?

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)