• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Titrania

Emelud, stygga stygga flicka! ;) :D

Noiva, vi är kanske fler som tänkt så! :D ;)

• Titrania

hehe, alla gånger Emelud! ;)

• Emelud

Titrania, Shame on me!

Fick lite "SKO-ångest" nu,eftersom jag måste köpa just precis nu! Eller i helgen... Någon som har sett schyssta skor nån stans? Helst inte i miljonerkronors-klassen då... Är det värt att gå och titta på ex Din Sko etc?

• Emelud

Vänta, var kom den där blå gubben ifrån???

• Kattis72

Emelud: de där gubbarna verkar poppa upp lite var stans har jag märkt!? *ler*
    Jag har hittat ett par jättefina skor i en affr på Hornsgatan... åk till Zinken och gå mot Mariatorget... ligger på högersida. Bra priser och riktigt fina bröllopsskor, Har hittat ett par för bara 300 kr!! (likadana kostade 1 100 kr på en bröllopsaffär!) Visst kan det vara värt att kolla på Din Sko ocg Wedins, men själv tycker jag inte att de hade nått snyggt! Beror ju iofs helt på vad du är ute efter?!

• Emelud

Kattis72: Olydiga små rackare de där.. *he he he*
    Egentligen är jag faktiskt inte ute efter ngt speciellt märkvärdigt! Kommer ju bara använda dem under 1 dag. Bara de är spetsiga och sitter fast! Tack för tipset, lät ju som om det hade en bra prisklass på sina skor där.

• agronom

EMelud: Jag köpte mina spetsiga brudskor (vitt tyg med stenar och pärlbroderier, slingback som går att använda även efter den stora dagen) på Din sko, drottninggatan för 280 kr.

• agronom

Nu har jag varit och skissat upp min vigselring hos min kompis och den blir så fin!! Vitt guld, 4 mm bred med en baguetteslipad diamant i mitten.LÄngtar tills jag får använda den!!

• Emelud

Agronom: Låter som något i min stil! Hur är klacken på dem? Jag kan nämligen inte ta mig fram i för höga klackar normalt, så jag vill inte ens tänka på om jag skulle försöka det på dagenD *hjääälp*

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)