Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Vi skickade våra för några veckor sen. Än har ingen tackat ja... Eller okej, brorsan med sambo och min tärna, men jag tycker inte att det räknas! :D
Nu har jag också lagt upp en msn-sida med bilder, inte många men om ni vill titta så finns den på: groups.msn.com/AnnikaochPatrik3september05/infrbrllopet.msnw
Titrania, nämän vad synd... men det kommer väl så småningom... för min/vår del så har den stora delen av släkten svarat och 2 kompisar... Men OSA e ju 1:a Juli så det är inte jättebråttom *hehe*
Fru Larsson, jättefina inbjudningskort ni hade :) kapellet ser jättemysigt ut :D
Bride2B, jodå det betvivlar jag inte! ;) Men det är bara sååå surt eftersom jättemånga har tackat för inbjudan, men de har liksom inte tackat ja! :(
Fru Larsson, jättesöta inbjudningskort! O jag misstänker att ni inte kommer ha ett jättebröllop... :D
Åh, jag behöver råd! Jag har nu lagt in en bild på en ring som jag funderar på..... Tycker om den för att den inte är som alla andra men är samtidigt tveksam.... Skulle bli jättetacksam för ärliga åsikter om ringen. Det är en dålig bild....
Tack Titrania och Bride2b, jag blev rätt nöjd med inbjudningskorten till slut!
Titrania, jag antar att du menar pga storleken på kapellet? Du har rätt. Vi kommer vara ca 50, max antal gäster i kapellet är 60-70 (men vid 70 är det knökfullt......
Fru Larsson, det var precis det jag syftade till! :D
Ringen var jättefin! Men sen är jag sån att jag gillar det lite "udda" oxå. Jag ska tex ha rubiner i min... Verkar ju som det vanligaste är diamanter och personligen tycker jag det är lite tråkigt, eftersom "alla" har det...
Fru Larsson: Jättefina inbjudningskort och jättefin ring! Ringen är ju klassisk i utformningen men egen i stenvalet. Vad är det för färgade stenar? Ametister?
Titrania, jag förstår vad du menar :D
Det är faktiskt rubiner i ringen. Anledningen till att jag velar lite är att de är så cerisa i färgen..... Svårt svårt....