Söker Pronovias Nasty / Ninou eller Manon
Hejsan, hittar inga bilder på mina drömklänningar på nätet? Har någon sett bilder på Pronovias modell Nasty, Ninou eller Manon?
Vill någon sälja eller hyra ut dessa så hör av er!!!!!!!
Hejsan, hittar inga bilder på mina drömklänningar på nätet? Har någon sett bilder på Pronovias modell Nasty, Ninou eller Manon?
Vill någon sälja eller hyra ut dessa så hör av er!!!!!!!
Sandra-77:Jag åkte till Danmark och hittade min drömklänning där !
Tårstrup heter staden och det tar ca 20 min med tåg ifrån köpenhamn. Det som var så himla bra där (kanske i.o.f är likadant med alla Rembo?)var att man kunde kombinera ihop vilken underdel som helst med vilken överdel som helst, både vad det gällde modeller och strl. Sen var de dessutom supertrevliga där! Rekomenderar verkligen att du åker dit.
Sandra-77:Glömde skriva, man behövde inte boka tid där och det kostade inget att prova.
ISLA, tackar! Var det bara att hoppa på tåget dit i Köpenhamn, eller bokade ni innan? Kommer du ihåg om det fanns storlek 34 där?
är alltså också intresserad av dessa Rembos, det smittar visst ;)
sandra_77 & Linnea_78:
Rembo-klänningarna är ganska små i storlekarna, så det är mycket möjligt att en 36:a passar alldeles utmärkt för er.
Lycka till med er Rembo-jakt! :)
Buffy79, tack för tipset! Finns klänningarna alltså inte i strl 34 där?
Linnea_78:
Jag har inte köpt min i Danmark, så jag kan inte svara på det. Men när jag beställde min tog de mått och beställde klänningen efter mina mått och inte efter standardstorlekar. Vet inte om alla gör så, men så var det för mig.
Jag tror att butiken i Danmark är väl värd ett besök, har bara hört gott om dem här på BT. :)
När gifter du dig?
Buffy79, får jag fråga vart du beställde din klänning? Låter ju jättebra att få den beställd efter dina egna mått! Vilken har du valt? Jag är inne på Nastys överdel men kanske Mauds underdel, om det passar.
Linnea-78:Strl 36 fanns i.a.f , och precis som Buffy79 sa så är de små i strl. Jag är 36:a i vanliga fall, men den jag provade i 36 var lite tajt.
Man köper biljetterna på stationen i köpenhamn och sen stämplar man den på perrongen innan man hoppar på. Vi missade det på ditvägen, tröga svenskar , men sån tur var kom det ingen kontrollant på ditvägen, rätt dyra böter annars.
Oj! Vilken aktivitet här var idag!
Sandra_77 och Linnea_78: Ni är hjärtligt välkommen att haka på våra rembo-bröllopsdiskussioner! Inte störande alls! Jag var ju som sagt också i Danmark. www.brudeogfeststudiet.dk/index.php Man kan boka tid om man vill. Det går jättebra att maila dem om man undrar nåt. Man provar en klänning som kan vara lite stor i storleken, sedan nålar de in den så den sitter perfekt. Mått tas och så beställer de hem en i rätt storlek. Jag tyckte dock att de var rätt stora i storlekarna, till skillnad från ISLA och Buffy! Jag har strl 34 i min, i vanliga fall har jag nog 36. Nåt ni ska tänka på är att det kan ta ett tag att få klänningen, så åk dit i god tid och säg att ni gärna vill ha den så fort som möjligt. Jag fick min klänning skickad till Sverige, så så kan man göra om man inte vill åka dit flera gånger. De tar nämligen betalt för ev ändringar. Lycka till! Har ni fler frågor så bara skriv!