• Bride 05

Söker Pronovias Nasty / Ninou eller Manon

Hejsan, hittar inga bilder på mina drömklänningar på nätet? Har någon sett bilder på Pronovias modell Nasty, Ninou eller Manon?

Vill någon sälja eller hyra ut dessa så hör av er!!!!!!!

• Svar på tråden Söker Pronovias Nasty / Ninou eller Manon
  • anna_80

Bride05: Det finns klänningar med namnen Nasty och Ninou hos Rembo-styling. Kan det vara därför du inte hittar dem hos Pronovia? Kolla in www.rembo.de ifall det är dem du letar efter! (Nasty under "Poesie" och Ninou under "Pur") De har för övrigt mina favoritklänningar, jag har beställt Nefer!
    Lycka till!

• Bride 05

TACK Anna 80! Jag upptäckte också precis mitt misstag - inte konstigt att jag inte hittade modellerna!!! Har du beställt via återförsäljare i Sverige? Blir det billigare om man köper utomlands, vet du?

• anna_80

Har köpt i danmark. det var ungefär lika dyrt där som i sverige tror jag. de är ju tyvärr rätt dyra... Men jag är så himla nöjd, skulle aldrig vilja byta! Jag vet inte om man kan kontakta dem direkt per mail eller så och köpa direkt från tyskland, har inte vågat för jag hittade inte deras hemsida förrän efter jag köpt min...
    kul att hitta nån mer som vill ha rembo! vi är inte så jättemånga och det är ju en lite udda stil att planera sitt bröllop utifrån! diskuterar gärna detta vidare...
    Jo, förresten det var rätt lång leveranstid för mig iallafall, bra att vara förberedd på!

• Bride 05

9800:- skulle den kosta här, var det ungefär samma för dig? Jag ska gifta mig i juli och det tar drygt 4 mån att få den, så jag är redan jättesent ute... hjälp! Men visst är de bara snyggast!!! Har provat hur mycket som helst o allt har bara kännts fel, tills jag hittade dessa!! När gifter du dig?

• Bride 05

Anna 80 - Har sett bilderna på Nefer nu också - fantastiskt fin! När ska du gifta dig? Har du provat din i Danmark innan du beställde?

• anna_80

Ja, jag gav 11000 för min. Jag har fått lite olika bud om hur lång tid den skulle ta att få, men 2-4 månader. Beställde den i mitten av januari och vi gifter oss 23 juli, så det ska nog gå bra...
    Jag är också helt kär i klänningarna! Kollade rätt mycket på internet, innan någon visste att vi skulle gifta oss och när jag hittade dessa visste jag att det var en sån jag skulle ha! Skulle kunna tänka mig allihop! Har du provat din? Kände mig som en liten älva med den på! Har du bestämt vilken du vill ha? Hoppas du får en, de är verkligen underbara!

• anna_80

Nefer var den första jag satte på mig och hela affären stannade och tittade. sen följde de hela min provning, två klänningar till, och personalen gratulerade mig och kramade mig och tyckte att det var så himla bra val! kände mig som en prinsessa. Fast en cool!! Så går det kanske inte riktigt till i sverige!

• Bride 05

Coolt, vi gifter oss samma datum också! Jag provade idag! Det var samma känsla som du hade... så rätt! Men i butiken där jag var, hade de bara två Rembo som jag gillade (din fanns inte). Synd, för på hemsidan finns ännu fler jag skulle vilja prova!

• anna_80

häftigt, samma datum och samma smak! Jag tycker alla deras klänningar är skitsnygga. Har bla spanat på nasty förut. Var nästan glad att jag inte provade fler än tre, skulle aldrig kunna välja! Så du får tänka lite så som tröst... Annars får du väl kolla om det går att beställa. Jag köpte min på house of brides i danmark, de har en del www.brudeogfeststudiet.dk . Men då får du ju inte prova i förväg... Var du på Garamaj i stockholm, eller? Jag tror det ska finnas en affär till som har dem i Sverige. I stockholm med.
    HAr ni tänkt nåt speciellt tema eller så som passar till?

• Lenchen

Tankte bara saga att jag ocksa tycker att Remboklanningarna ar jattefina. Fast jag tycker att de ar lite val dyra sa det blir inte en sadan. Men ni kommer nog att bli jattetjusiga!
    En kompis till mig i Osterrike ska ha en sadan sa jag maste erkanna att jag ar lite avundsjuk. FAst de gifter sig bara tva veckor innan oss sa det kanske ar lika bra att jag har en annan typ av klanning...

Svar på tråden Söker Pronovias Nasty / Ninou eller Manon