• Bride 05

Söker Pronovias Nasty / Ninou eller Manon

Hejsan, hittar inga bilder på mina drömklänningar på nätet? Har någon sett bilder på Pronovias modell Nasty, Ninou eller Manon?

Vill någon sälja eller hyra ut dessa så hör av er!!!!!!!

• Svar på tråden Söker Pronovias Nasty / Ninou eller Manon
  • Buffy79

Anna80:
    Jättefina frisyrer! Tror att lockar kan bli riktigt fint ihop med din klänning. Lite lagom festligt också. Man vill ju inte heller att håret ska ta över uppmärksamheten från klänningen, men det tror jag inte blir något problem.

Bride05:
    Jag är också nyfiken! Hur har det gått med klänningen?

Första dagen på jobbet var jättebra! Lite segt i början då det tog tid att få igång dator och sånt. På eftermiddagen fick jag en hel del uppgifter och jag tror att jag kom in i jobbet ganska bra.
    Imorgon har jag mitt första leverantörsmöte och det känns väldigt bra. Alla har varit supersnälla och hjälpt mig att komma på plats, så det känns verkligen bra.
    Åh, jag är så glad!!!

• Bride 05

Hej på er!

....jag har fått influensa!!! Ligger mest nerbäddad i soffan o tittar på DVD...

...alltså ingen klänning provad!

Skriver mer när jag är lite piggare!

• anna_80

Grattis igen Buffy79! Hoppas det blir lika kul idag.

Ånej, Bride05, låter inget vidare... Du får krya på dig! Klännings-spänningen är olidlig...

Själv sitter jag och pluggar. Med samma disciplin som alltid! Ska skärpa mig och göra ett nytt ryck.

• Bride 05

Halloj! Lite piggare igen, nästan helt på benen! Imorgon är det dax!!! Som sagt, spänningen är olidlig!!!

Jättefina hårbilder ni länkat in! The Rembo-look is all set now!

O grattis till jobbet Buffy_79!!! Spännande! Kul att kollegorna verkar trevliga o hjälpsamma!

• anna_80

verkar som vi har lite stiltje i bröllopsplanerna, ingen har skrivit nåt "20 cm inlägg" på flera dar!! Men det kanske är tur att man har lite tid för sitt liv utanför datorskärmen med...

Men imorron kommer Manon avgörandet iallfall, nåt att se fram emot! Helt sjukt att man engagerar sig så mycket inte bara i sitt eget, men också andras bröllopsplaner! Eller vad säger ni? Men jag är helt klart intresserad av allt som skrivs i den här tråden iallafall!

• Buffy79

Hola Rembos!

Får lite dåligt samvete att jag inte har varit med att hålla vår lilla rembo tråd vid liv. Första veckan på jobbet har varit mycket omtumlande och mycket att lära sig och ta in. Men jag är fortfarande väldigt nöjd. Det känns dock inte helt rätt att sitta och skriva på BT på jobbet. ;)

Vi kanske ska försöka boka in vår Rembo-träff för nästa vecka redan nu? Om alla fortfarande kan.
    Jag kommer inte kunna under dagtid, men allt efter 17 funkar. Hur ser det ut för er?

Hoppas att du mår bättre nu Bride 05 och att du har hunnit prova Manon! Jag håller fortfarande tummarna för den.

Jag håller med dig Anna 80 om att detta är den mest intressanta tråden här på BT. Vet inte varför det har blivit så, men jag känner mig klart mer engagerad i denna än någon annan. Kanske har det med Rembons magi att göra... :)

Hur som helst, jag har bokat sminkning hos samma frisör som gör håret. Tyckte att jag kunde kosta på mig att köra allt på samma ställe.

Pratade även med vår pastor idag (eller prästinna). Jag var inte säker på om en organist ingick när man bokade präst. Men det gör det tydligen. Det är bara om man vill ha någon form av solist som man måste betala och boka in specifikt...

Har ni kommit vidare något mer i era planer denna vecka?

• anna_80

hallå på er.

Helt ok, Buffy, att du ägnar dig åt ditt jobb på jobbet! Är lite stolt över att jag tagit kontrollen över pluggandet och varit effektiv hela veckan. Därav mitt bortfall från tråden. Sjysst att du trivs. Jag längtar lite tills jag ska bli stor och få ett riktigt jobb!

Jag är med väldigt spänd på hur det har gått med Manon. Hur har det gått, Bride05?

skulle ju vara coolt att träffa er live nästa vecka! Har dock lite problem med att planera i förskott pga Magnus planeringsallergi. Eftersom vi är hemma "hos honom" i Uppsala, så är det väl han som bestämmer... Men en fika vid 17-tiden på onsdag ska jag försöka fixa!

Låter bra med sminket, Buffy. Jag pendlar mellan att göra allt själv och att göra värsta proffs make-overn!

Vad kul med en kvinnlig präst! Vi har vår granne som präst. Ganska kul det med. Han döpte både mig och min syster hemma i vardagsrummet! Jag har en barndomsvän som ska sjunga och en av Magnus bästa kompisar. Frågan är bara vad... Har ni bestämt låtar?

Nu ska jag återgå till mitt effektiva pluggande! Om jag inte somnar i soffan då...

• Buffy79

Hej tjejer,

Jag kan ju inte på onsdag! Det är då jag åker... :/ Men imorgon skulle jag kunna, fast jag antar att det är lite sent ute att bestämma något nu. Men jag ska försöka logga in imorgon under arbetstid. Annars kanske vi ska lägga vårt live-möte i framtiden?

Jag tycker att det känns kul att ha en kvinnlig präst. Vi hade inga egna "favorit"-präster, så vår präst blir Kolbäckförsamlings lilla Asta. :) Tycker att det är ett så gulligt namn.

Hoppas att du mår bättre nu Bride 05. Du har inte skrivit något här på ett tag. Så jag hoppas att det inte var något allvarligt.

Kram på er!

• anna_80

Typiskt... Vi får köra vårt lilla sektmöte senare i vår då! Vi drar iallafll söderut idag. Ska bli härligt att slippa undan snön ett tag! Vi hörs! Glad påsk på er och trevliga resor!

• Bride 05

Halloj! Long time no see! Har inte hunnit logga in på flera dagar! O nu är svärmor här också....

Klänningen var jättefin, men jag är ändå lite tveksam. Just nu lutar det nog åt att anlita en sömmerska jag varit i kontakt med... så då platsar jag snart inte i sekten längre... Känns lite snopet om det inte blir en Rembo! Hjälp, total beslutsångest!!!!!!

Hoppas ni får en riktigt härlig påskhelg! Vi åker upp till fjällen på torsdag, ska bli härligt att komma ut lite!

Vi hörs efter påsk! Nu börjar det ju verkligen närma sig sommaren känns det som! Allt måste spikas!!

Tjohoo

Svar på tråden Söker Pronovias Nasty / Ninou eller Manon