HEJ! Nu är jag hemma igen!
Och precis som ni har förutspått så har vi haft det superbra. Hotellet var fint och det har varit varmt & soligt hela veckan. Så nu sitter jag här med en smått brännskadad mage och fjällar! Nej då, det är inte så allvarligt som det låter, jag brände mig lite i solen bara - precis som vanligt. Så går det när en vinterblek blondin lägger sig på stranden i gassande sol i typ 5 timmar med tron att 6 i solskyddsfaktor borde vara tillräckligt...
Inte så himla smart, men vad gör man inte när man vill vara brun och fin inför brudklänningsprovningen!
Nu är jag i alla fall pigg och utvilad, och oerhört peppad och lycklig att få ta tag i bröllopsplaneringen igen! Min syster och jag ska ev åka och prova brudklänningar på måndag (om en vecka), det ska bli så roligt! Vi ska börja med en affär vid st Eriksplan i Stockholm, där de har många olika Nixaklänningar - mina favoriter. Längtar....
Cissilla, välkommen tillbaka! Tråkigt att utlandsbröllopet inte blir av men er kyrka i Frösön var ju supervacker, så ert bröllop blir nog underbart ändå!
Ang skofrågan, som jag såg att ni resonerade kring här ovanför så har jag köpt ett par vita ballerinaskor i skinn som jag ska ha. De känns kanonbra, de är både sköna och lite tuffa. Hittade dem för 380 kr på Din Sko. Sen blir det ev ett par vita stövlar när jag går mellan kyrkan och restaurangen, om jag inte blir för snål och kör ballerinaskorna rakt igenom. De är ju rätt tåliga i och med att det är skinn så det borde gå bra att ha dem ute också.
Här är mina skor:
www.dinsko.se/o.o.i.s&page=
1&show_detail=yes&art_nr=190920&lang=se
Vad tror ni, det borde väl funka att gå i dem från kyrkan/restaurangen och bilen (om det blir bil mellan kyrkan & restaurangen vill säga)?
Hur har ni förresten gjort med utgångsmusik? Det är vårt största gissel just nu... Vi vet inte riktigt vad vi vill ha. Vi kommer att gå in till Anthem (från Chess) och vi har bestämt ungefär vilka sånger vi ska ha under själva vigseln, men utgångsmusik... där står det helt still. Vad ska ni ha?
Kram sålänge! / Elin