• elinb

Decemberbrudar 2005!

Hej!
    Jag och min sambo ska gifta oss på nyårsafton! Finns det fler här som ska gifta sig i december 2005?

Berätta om era bröllopsplaner, hur långt har ni kommit i planeringen? När, var och hur kommer er vigsel att äga rum?

Vi kanske kan följas åt i planeringen och dela med oss av våra olika idéer under året!

// Elin

• Svar på tråden Decemberbrudar 2005!
  • brud nyår05

Idag skulle jag till Agnes Ohlsson och prova klänning och då har jag sjukt barn...De hade ganska fullbokat så jag får nog vänta ett tag på ny tid. Klart att barnen går först men det känns tråkigt då jag var så inställd på att åka idag och så blev det så här=(

• Suusaan

Jag kan inte förstå att jag missat denna tråd!

Vi gifter oss den 17 december. Har bokat kyrka, och jag har börjat se efter en klänning, men det är väl typ allt vi hunnit med. Ska börja kolla upp fotograf och hår/sminkning snart också!

• Elin B

brud nyår05,
    Vad tråkigt att det inte blev som du har tänkt dig idag! Hoppas att du snabbt kan få en ny tid, du kanske kan be dem höra av sig om de får in någon avbokning de närmaste dagarna...

Suusaan,
    Välkommen till oss! Var ska ni gifta er någonstans? Har du samma tur som de flesta av decemberbrudarna, att du bor uppåt i landet och kan räkna med snö på nyårsafton? Jag och min sambo ska gifta oss i Trosa i Sörmland, så jag vågar inte direkt lita på att vädret tillåter en slädtur mellan kyrkan och restaurangen!

/ Elin, som börjar känna av en tilltagande flygrädsla inför Kretaresan på lördag...

• dala82

Oj, är det på lördag ni åker Elin? Hoppas att ni får det jättebra! Är lite avundsjuk att du får lite förbränna inför sommaren, måste kännas bra eftersom du ska pröva klänningar sedan! Ha det gott!

• Suusaan

Vi gifter oss i Rättvik. Håller tummarna för snö. Det känns som att det kan bli hur som helst med den saken.

Nu har ju inte jag orkat läsa hela tråden (skäms på mig) men jag undrar om det är fler än vi som känner att vi INTE vill ha någon typ av jultema? Vintertema kan jag gå med på, men inte en massa granris och annat som får det att se juligt ut... Julen hinner man ju med ändå, och det är på OSS man skall fokusera *ego* ;)

• dubbelbröllop05

Tänkte bara önska Elin en trevlig resa!(med risk för att hon inte ser detta förrän hon är tillbaka).

Hur går det för er andra?

Har ju läst andra trådar här om brudar som tänker köpa ringar för flera tiotusentals kronor? Har ni hittat er ring?

• Elin B

dubbelbröllop05,
    Tack! Var tvungen att titta på forumet en sista gång innan jag stänger av datorn för en vecka... beroende? oh, nej.

Ha en trevlig vecka här hemma allihop! Och lycka till med bröllopsbestyren! Jag är tillbaka här nästa söndag igen.

Kram kram / Elin

• cissilla

Hallå alla nyårs brudar, jag avtog ett tag, med drömmar på ett bröllop på Teneriffa, men har nu käkat tegelsten, och kommit tillbaks hit. (blev alldelles för dyrt för en resa dit till nyår, inte värt pengarna) så nu är vi åter på planerna till ett bröllop i Jämtland, tyvärr har ju planeringen legat på hyllan, så det är dax att börja, hur går det för er och hur långt har ni planerat.

Ett extra hej till elinb, det var ju ett tag sedan vi hördes, men nu är jag tillbaka

• brud nyår05

cissilla - Bröllop i Jämtland, nu blir jag nyfiken. Jag bor nämligen i Jämtland!!! Var finns du? Jag trodde att jag var ensam här uppe bland brunbjörn och renar... ;)

Svar på tråden Decemberbrudar 2005!