• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Bride2B..

vad fina alla klänningar är...

Jag vill inte heller träffas m.m innan vi vigs men det blir bara dyrare att fotas sedan om vi ska göra det senare, dessutom kan/kommer det bli för sent för oss att komma dit. Men men, det handlar mycket om planering som sagt och hur allt är upplagt :)

• raskan

Jätte söt!!Jag är jätte sugen på att beställa Ava klänningen åt Erica!!!

Nu ni tjejer.Idag köpte jag klänningen med det,
    Det blidde en Nixa 2-delad!! överdelan är halterneck å sn blev det en kjol utan släp!!!Det va sååå snyggt å lite mer jag.Jag har ju varit rädd för att jag ska se för "prinsessig" ut då det inte är jag
    Millan

• Bride2B..

raskan, vilken nixamodell var det?

• raskan

det blev topp 838 å kjol 715
    det är så synd på toppen på deras hemsida för den är så otroligt mycke snyggare i verkligheten.Man ser inte stenarna som den är beströdd med.
    millan

• Bride2B..

var toppen verkligen modell 715? var det inte 712? för 715 är i spagettilinne, ingen halterneck..? bra en fråga :)

• anna_80

raskan: lycka till nu med nya klänningen! du måste ha spanat på den redan innan du fick den gamla såld! vad skönt det måste kännas nu att allt ordnade sig. det är ju den där nöjda sköna känslan man vill ha i magen när man tänker på sitt bröllop och allt som hör därtill.

• raskan

Bride2B..
    Kjolen va 715 toppen är 838

anna_80 ,, Ja på sätt å vis ville jag ha det lite tuffare eftersom jag inte är så pluttig utav mig hihi
    Millan

• Bride2B..

raskan, okej da, men var inte det halterneck på toppen?

• Blåklinten

Bride2B...skulle de skilja i pris om man fotar före eller efter vigseln ...låter knepigt tycker jag !!

raskan...GRATTIS sååå bra de måste kännas nu när de e klart..jättefint såg den ut att va

Så vad har ni för er denna lördagskvällen ??

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)