• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • vintertid

Ojojoj! Panik! Kyrka och lokal bokat, även fotograf och jag bokade precis hotellrum för bröllopsnatten! I helgen ska vi beställa resan.
    Men alla kläder är ju kvar, präst, gästlista, inbjudningskort... *panik* Fick veta datumet i förrgår.

• raskan

Veronika ,,, Vart ska ni ha festen???
    Millan

• Veronika

vintertid
    Vad menar du med "fick veta datumet i förrgår" Har ni inte bestämt datum förren nu? Vi var tvugna att boka festlokalen MINST 1,5 år i förväg för det är så populärt, så vi var helt enkelt tvugna att betstämma datum för länge sen!

raskan
    Vi ska ha festen på Cedergrenska Tornet. Känner du till det?

• vintertid

Veronika: Vi hade ett annat datum först men efter ett återbud fick vi detta (som vi hellre ville ha). Vi bestämde i Januari att vi ska gifta oss (förlovn. i dec.) så det är snabba svängar här! Himla roligt måste jag säga.

• anna_80

tack för era hår-sympatier och uppmuntran! Jag har en frisör som jag brukar gå till här i umeå och vi pratade om hur man skulle kunna göra med håret om det var lite halvlångt. då kändes det bra att klippa det. men efetrsom jag ska gifta mig "hemma i halmstad" måste jag antingen gå till nån annan, eller göra det själv, och då vet man ju inte om det blir som jag tänkt mig. därför kom lite ångest, alternativen minskade i och med att jag klippte mig. men det blir nog ok. verkar vara fler med hårbekymmer, hoppas det löser sig för er!

Bride2B: här är min klänning som jag älskar. med den kan jag nog inte bli ful! www.rembo.de/images/nefer1.jpg

• Lucyinthesky

anna_8o:
    Klänningen va jätteläcker!
    Vad ligger rembo klänningarna på ungefär?

• Veronika

vintertid
    Åhh, vad kul! Nyförlovade! Vi förlovade oss i september 2000, så vi kommer fira vår 5 åriga förlovning (7-årsdag) på bröllopsresan!

• raskan

jippi!!!Jag har just sålt min klänning så nu kan jag börja leta efter en ny!!!
    Millan

• Bride2B..

raskan grattis för att du fått sålt klänningen :)

anna_80, ett annorlunda val av klänning :)

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)