• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

anna_80...neej va tråkigt om du inte ångrar dig...om du inte skulle vilja ha en kort snygg frisyr (som de finns många av) så kan man ju sätta dit löshår

• anna_80

jag tror det blir ganska kort. jag tycker inte att det passar med uppsatt till min klänning. ska nog bara ha massa rufsiga lockar. men fick lite panik ändå... men det hinner ju växa lite med... och löshår finns ju alltid! känns bättre nu.

• Bride2B..

vill välkomna Veronika till tråden :)

anna_80 jag tror att det kommer bli jättebra. Vilken klänning var det du skulle ha *ber om ursäkt för minnet i förväg*

OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS!
    vill på peka för de som bor i göteborg att vi kommer ha en BT träff imorgon om några fler vill hänga på

• Veronika

Tack för välkomnandet! tar nog lite tid att lära känna alla...

vintertid, var ska ni gifta er? Alltid lika kul att hitta brudar/brudpar med samma datum!

• Bride2B..

Veronika, du behöver inte lusläsa alla gamla inlägg ;) du kan bara fråga et du undrar över *ler*

• Veronika

Bride2B Tack, det känns skönt!

Jag läste om anna_80's frisöbesök. Usch, jag lider med dig om det är så att du har ångrat dig. Jag har haft samma frisör sen jag var 14 och skulle inte våga gå till någon annan.

• Bride2B..

åhh jag letar också den "PERFEKTA" frisören... jag vill ha en som inte är dyr och som VET vad han sysslar med. Jag vill att han skall ge mig massa tips om hur jag ska behålla håret (tappar sååå mycket hår att jag börjar bli flintskallig på sidorna av pannan) och sedan massa tips om hur mitt hår ska sluta kännas som en hästsvans. Åhh jag vill också att han talar om för mig hur jag kan få lååångt hår för jag har haft samma längd på mitt hår i över 4 år och jag vill ha lååångt men lyckas inte få till det *snyfta*

• Veronika

Stackars!
    Min frisör har varit med om det mesta! Jag har färgat och permanentat om vartannat. Nu blonderar jag det, och varje gång jag träffar henne rynkar hon lite på ögonbrynen. Hon tycker att jag gör det för ljust...

Jag har ganska långt hår, men jag tycker inte att det växt speciellt mycket det senaste 2 åren. Hade velat ha ännu längre till bröllopet men det blir nog inte det. Vad jobbigt att tappa hår! Min borste blir väldigt snabbt full med hår, men frissan har övertygat mig att det är normalt och att det bara ser mycket ut för att det är långt... Får väl lita på henne då...

• vintertid

Veronika: Vi ska gifta oss på Tjolöholms slott, Göteborg/Kungsbacka. Ni då? Hur långt har ni kommit i planeringen?

• Veronika

vintertid
    Vi gifter oss i Djursholm, i Stockholm.
    Vi har nog det mesta klart tror jag! Bokade fotograf imorse. Lokal, kyrka, präst, klänning, skor, underkläder, tiara, tärna, tärnkläder, bestman, toastman, bröllopsnatten klart. Kläder till m2b ska vi hyra. Transport från kyrkan och utformning av bukett är inte klart. Inbjudningarna är klara designmässigt, ska bara skriva ut och införskaffa kuvert och sånt på Panduro. Missade säkert nåt nu... Själv då, hur långt har ni kommit?

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)