• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • fritzh

Raskan!
    det var modigt tycker jag...att byta klänning!

• Blåklinten

anna_80...din klänning är verkligen jättefin

Nu har vi ändrat tid i kyrkan...tog kl 3 i stället

Veronika..mina näbbar är 10 och 11 (går iaf i 4an och 5an) jag är också ute efter fina men enkla klänningar till dom

• Blåklinten

raskan...STORT GRATTIS, hoppas du hittar din drömklänning nu då

• Bride2B..

Blåklinten.. hehe så du bytte tid i alla fall?! Hur kommer det sig?

• Blåklinten

Bride2B...de berodde på att en del som kommer kanske anländer samma dag...så dom får lite bättre med tid

• Bride2B..

blåklinten, jaha :) jaja men hoppas det blir bra. skall ni fortfarande fotograferas efteråt?

• Blåklinten

Bride2B...fortfarande ingen fotografering före...de känns fel att göra så, men iom att hon som gör hår och smink så kan man ju fixa till sig lite extra i gen före fotona

• Bride2B..

Blåklinten, okejdå! det skall ju kännas bra och rätt ;)

• Veronika

Blåklinten
    Skönt att höra att fler ska ha "lite äldre" näbbar. Mina släktingar tyckte hon var för gammal, för i USA är "flower girls" typ inte äldre än 5, men jag förklarade att det är lite annorlunda här. Har du kikat något på näbbklänningar?

• Blåklinten

Har funderat på att låta någon sy upp liknande den här fast med tunna axelband, kanske ändra formen lite och inget släp naturligtvis

groups.msn.com/oskarochkajsa/trnorampnbbar.msnw&PhotoID=53

Bride2B...ja de ska de, vill inte att vi ska se varann förän i kyrkan och ta kort med ringen på och sen ta av den i gen känns SÅÅÅÅÅ fel...men de e ju vad jag tycker

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)