• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • raskan

det låter fint att gå in så åxo.
    Ja det känns skönt att vara färdig med prästen å det känndes så skönt att micke fick vara delaktig å bestäma psalmer mm
    Millan

• raskan

gör det ont i ansiktet??hur länge är du röd???
    Millan

• Blåklinten

Ont gör de inte men man är lite stel och torr men ändå fet av krämen ...de röda börjar redan försvinna på vissa ställen men kanske någon vecka...vet inte riktigt

• raskan

OK!!! Hur går det annars med allt???
    Här går det frammåt måste jag säga men det är ju inte så värst långt kvar heller hihi
    På söndag ka vi ju som sagt var träffa fotografen å även bestäma buffen med cateringen.'
    Jag börjar därimot vela lite fram å tíllbaka ang släjan.Jag har hela tiden sagt att jag inte ska ha nån men nu när jag bytt klänning å det känner jag att jag kanske borde ha en ändå eftersom klänningen är lite tuffare??Ja jag vet inte.
    Millan

• Blåklinten

De känns som att de står ganska still med planeringen, måste få klart inbjudningskorten på fredag så vi får i väg dom, sen ska jag ringa o fixa porslin, köpte en ny slöja nu i veckan och så ska snart vår tårtställning komma...

• anna_80

God morgon på er!
    Blåklinten: det såg ont ut detdär... hoppas du blir riktigt fin av det!
    raskan: vad härligt det låter att det börjar närma sig för er del! Tänk när man själv är där...
    Fast här rör det också på sig. Vi ska planera en hel del i påsk, efterom vi då har möjlighet att åka til halmstad. Och påsk är ju snart! Inbjudningskorten är snart klara, planerade att gå ut nästa vecka. Och igår fick vi prisuppgift på de ringar vi vill ha. Ska åka dit på lördag och beställa!

• Lucyinthesky

Nä den går nog bra. Bara inte mönstret syns under klänningen så det blir "buckligt"!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)