• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

Bride2B..klockan 14,00 ska jag på behandling, hon som behandlar heter Karin.

• Bride2B..

okej, jag ska ringa imorgon och kolla :) om jag kommer ihåg ;) vad var länken till kliniken?

• Blåklinten

www. artclinic. com

Telefonnumret är annars 031 131120 och fråga sen efter Karin

• Bride2B..

Blåklinten, jag sitter i telefon just nu med de o de sa att det inte fanns nn ledig tid med henne alls under den veckan så jag bokade tid den 10/3 istället... synd :(

• Blåklinten

Bride2B..ok..hoppas du hinner få behandling innan hon slutar för säsongen...hon gör bara fram till mars/april nån gång pga solen...*håller tummarna*

Kommer nog inte skriva något nu förrän på söndag kväll/natt för jag åker till Stockholm direkt efter jobbet. Ha de gött så länge

• Blåklinten

Hej tjejer nu e jag tabax från huvudstaden.

Hur e de med er ??
    Nu har mitt sportlov börjat f*n va SKÖNT !!!

• anna_80

Har med vart i storstan i helgen! Spanade kostymer, men det lär bli mer avancerat än att välja klänning....
    Äntligen är alla korten helt klara, så de som inte redan delats ut kan skickas imorron.
    Sportlov låter ju inte helt fel, synd att sånt inte existerar på universitetet.

• Blåklinten

Jag fixade också de sista korten i torsdags och i morrn ska jag göra klart infobladet som i stort sett är klart sen ska bara adresserna skrivas ut på kuverten och i väg med korten under veckan

• anna_80

visst är det härligt! ser fram emot svaren, fast vi har inte lyckats vara speciellt hemliga, så folk blir väl inte direkt överraskade.

• Blåklinten

Samma här typ alla vet redan

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)