• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

Fy då..något som kan vara bra för hosta kli i halsen och snuva också kanske är att göra citronte och sen blanda i vicks citronhalstabletter i de lixom öppnas upp och man känner sig mycke bättre.

Väntar på att posten ska komma för jag anar att dom har min slöja
    Och sen kommer mina skor på månda

• Bride2B..

åhh jag har väntat på posten, mitt paket med tygprover från Lavendar, i snart 1 månad... det borde komma nu tycker man..
    Angående ditt tips, ett av de äckligaste sakerna jag vet som har med dryck att göra är TE, jag HATAR te. det smakar äckligt och ger mig konstiga biverkningar. USCH!

• Blåklinten

Ja dom borde verkligen kommit !!!

Jasså va synd annars e de en suverän kur, har du provat kan jang ??

Skit också ingen slöja i dag häller

Håller på att putsa fönster inomhus, de e inte kul speciellt inte när den mesta skiten sitter på utidan och där kan man inte ta pga kylan så de syns knappt någon skillnad

• Bride2B..

usch, putsa fönster är inte kul. Igår gjorde jag rent och dammade av allt på min bokhylla, alla lådor, skåp, och hörn är rena idag :) dessutom så la jag ner 3 påsar i vår källare med grejer som var därpå :) nu ser det lite tommare ut *hihi*
    Nä jag har inte provat KanJang eller vad det nu än hette :) låter det nog "glida" bort av sig själv

• Blåklinten

Ja vila och dricka vatten är bra...man blir bara så rastlös de e de som e problemet när man e sjuk tycker jag.

Nu ska jag ta en promenad och hämta bilen på Oskars jobb..han lagade den i går så nu funkar den i gen *skönt*

• Bride2B..

Blåklinten, vad gott att ta en promenad... jag håller med att man blir trött på det sjuka.. jag är för trött och uttråkad för att ligga till sängs *pusta*

• Blåklinten

Varför gör man inte de man borde göra vissa dagar...borde ha iaf börjat med mitt nya friskispass i dag men i stället har jag städat o plockat i ordning..fy mig !!!

• Blåklinten

Nu ÄNTLIGEN ska klänningen börja sys, ska träffa sömerskan på sönda

• Bride2B..

blåklinten, åhh vad kul... hoppas den inte kommer ta så lång tid att sy sedan :)

• Blåklinten

De hoppas jag me....men dom sista finjusteringarna får man nog ta någon vecka innan bröllopet så den sitter perfekt dagen D

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)