• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Bride2B..

oj det var ju et kap ;)

• Bride2B..

det var ETT kap skall det stå :)

• Blåklinten

raskan...jättefräcka skor och vilket pris du fick dom för

Bride2B...kom på en sak som vi missade i vårt infoblad som kan vara bra att ha med och det är i fall någon är allergisk mot något eller är vegetarian osv.
    Har gjort ett formulär i exel fär jag kan fylla i det när jag pratar med dom men det hade underlättat om det stog i infobladet.

• Bride2B..

jag tänkte också på det men marcus sa att det är sånt de får tänka på själva. Vad skrev ni i infobladet? jag har bara skrivit att vi vill att de skall vara sittande 15 minuter tidigare för allas trivsel, vart man kan få vägbeskrivningar till de olika platserna och sedan skrev jag det där rimmet om barnen. Jag vet inte vad jag ska skriva mer.....

• Blåklinten

Vi tog me de jag skrev en annan gång...karter till festplatsen får dom i kyrkan de som behöver för de flesta vet redan vart de ligger....

• Bride2B..

ja just d... jag hittade det :)

• Blåklinten

Eller föresten de va inbjudningskorten

Vi har med att det blir en stund mellan vigsel och fest och att man då antingen kan åka hem en sväng eller åka ut till festlokalen där min mamma kommer finnas, rimmet/dikten om att vi önskar oss pengar i stället för prylar, olika ställen där man kan bo och telefonnummer dit pluss en liten beskrivning om stället, vem som är toastmaster och hans telefonnummer för anmälan om tal/spex och att det kommer finnas betalbar efter middagen där man kan köpa öl, vis mm för en liten peng.

• Bride2B..

ja just d, man kan ju skriva det där med toastmastern :) tack för tipset! ;)

• raskan

info blad ja!!! Jag tänkte ju liksom inte på det hihi!!Jagska sätta mig å knåpa ihop ett!!!
    Millan

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)