• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Veronika

Vad kul, min klänning har också precis börjat sys! Ska dit på torsagoch prova överdelen. Sen gäller det att hålla sig snygg till bröllopet... Man får inte gå upp i vikt... Men som du sa så tror jag också man kommer behöva göra små justering på Bröllopsdagen1

• Blåklinten

Att hålla vikten är svårt, när man börjar stressa lite mer innan så är risken stor att man tappar några kilon och de e ju inte bra de häller.

• Bride2B..

när det gäller viktförminskning kan jag säga att jag är glad att jag kommer in i mina gamla jeans som jag köpte för nästan 3 år sedan nu igen :D men de sitter tajt så jag måste nog dra ner lite till så jag kan andas lite mer i de också ;)

• Blåklinten

Sånnt är så kul...när man kan ha mindre storlekar än vad man tror

Nu har vi snart klart allt som har med inbjudningskort och infoblad att göra...bara 5 kuvert kvar att skriva ut adresserna på

• Bride2B..

Jag och marcus har suttit och räknat på hur många kort vi kommer behöva göra samt vad det ska stå i inbjudningarna :) jag skriver det här sedan när vi är klara! Vad har ni skrivit?

• Blåklinten

Vi har skrivit när, var, tid, osa, klädsel, våra telefonnummer och e mailadresser

• Bride2B..

hmm okej, jag hittade på ett rim idag för inbjudanet.. vi vill inte ha för många barn och tycker att det är okej med släktens och familjens men inga mer så såhär rimmade jag...

"Med festligheterna vi kommer bjuda på
    ber vi er att tänka få
    Vi har alla barnen kär
    men tyvärr kan vi inte ha alla här
    Därför tillåts familjen och släktens småttingar för mat med mera men kan vi inte ha några flera"

Vad tycker ni? får man det fram vårt "meddelande"?

• Bride2B..

oj det blev fel, den sista versen ska vara
    "Därför tillåts familjens och släkten småttingar för mat med mera
    men tyvärr kan vi inte ha några flera"

så ska det vara....

• Blåklinten

Jättebra skrivet tycker jag....har ni bjudit många andra än släktingar med barn ???

• Bride2B..

njae men det blir ett par, 2 st med brudföljet, mina syskon 2 kusiner, marcus 2 kusiner... mindre än 10 st typ :)

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)