• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

Tråkigt med dina tygprover...pratade i helgen med mammorna till våra blomsterflickor och vi bestämde att vi ska kolla efter klänningar till dom när examenskollektionerna kommer ut....iom att dom inte är så små så ska dom inte ha "prinsessklänningar" utan något enklare och sen ska dom vara barfota...låter så gulligt tycker jag

• Bride2B..

blåklinten, det där me barnborta tycker jag också låter sött :) hur gammla e töserna? när är examensperioden (-kollektionen)?

• Blåklinten

Dom går i åk 4 och 5

Skulle tro att kläderna till examen kommer någon gång i slutet av april början av maj....e inte jätteinsatt men man får väll hålla ögona öppna

• Bride2B..

skorna var jättefina, ser nästan ut som mina :) hur mycket fick du betala för de? slöjan var också fin, hur mycket fick du ge för den? hur lång e slöjan? har den en sidenkant i slutet o kam?

• Blåklinten

Jag betalade 580 för skorna...köpte dom av en privatperson men dom e aldrig använda...slöjan gav jag 15 dollar för med frakt, den har sidenkant och kam och är 24/28 inches antar jag ...de stod iaf så i anonsen (ebay)

• Bride2B..

hihi okej, väldigt fina i vajre fall :)

• Blåklinten

Vad betalade du för dina skor...har du bild ??

Fast jag har inte bestämt mig ännu om jag ska ha de här eller de paret jag köpte i somras

• Bride2B..

jag betalade 915 kr för mina skor men de är definitivt värda det :D

groups.msn.com/JulieMarcus/skor.msnw&PhotoID=114

det är brodyr på de i Ivory men det syns inte om man inte hukar neråt lite vid dataskärmen.

• Blåklinten

Jättefina !!!!
    Man måste tänka på att gå in dom ordentligt innan dagen D....speciellt när man har sån häl som du har på dina...jag också sån fast lite mindre på mina andra

• Bride2B..

:) mjo jag vet... ville ha en "täckt" häl så att min fot inte gled höger-vänster när jag dansade och gick, det är bättre med en stadig fot en dag som den ;)

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)