• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • bride in july

Hejsan, jag och min fästman ska gifta oss i Juli 2005.

Jag är 23 år och min fästman är 29.
    Jag heter Emma och min blivande Joel. Jga bor utanför Uppsala, Joel är Amerikan och bor just nu i Atlanta, dit även jag ska flytta snart.
    Jag köpte min klänning för några veckor sedan, jag är jättenöjd. En Lillys blev det till slut. Joel har inte bestämt vad han ska ha på sig ännu.

Nu är vi i full gång med inbjudningar, oj vilken tid det tar!

• Blåklinten

Kanske ska fortsäta med powerpoint då i stället

• Bride2B..

bride in July, välkomna till tråden. Atlanta låter spännande :) skall ni gifta er här eller utomlands?

Jag köpte materialena till inbjudningarna idag, embossade allihop (framsidan). 9 st blev jättedåliga så jag ska köpa 9 st kort till och göra om de. Men annars blir det väldigt stilrent och väldigt fint :) Mamma, lillsyrran och morbrors fru samt deras lilla tös tyckte det blev jättefint :) jag är inte säker på om jag skall ha något annat än "Inbjudan Bröllop" embossat på framsidan, jag kan inte bestämma mig :(
    Har ingen kamera heller att ta kort med, antar att bilder får vänta tills jag är klart med de helt och hållet ;)

• Blåklinten

Känner mig lite nere...fick reda på att farmor drabbats av en stroke i går och ligger på sjukhus. Tyvärr bor hon i Gällivare ca 150 mil härifrån så man kan inte åka och hälsa på henne utan vidare häller

Har fortsatt med festprogrammet...vore bra att bli klar med de mesta så man bara har bordplaceringen kvar !!

bride in july...välkommen till tråden !!

• Veronika

Blåklinten
    Tråkigt att höra, hoppas hon bättrar sig!

• Blåklinten

Ja de gör jag med !!!

Har ni också ett fruktansvärt tråkigt väder ??
    Här snöar det samtidigt som det är blaskigt och j*vligt

Jag som hade hoppats på att våren skulle vara på väg !!!!!

• Veronika

De har ju sagt att det ska bli snöstorm, men jag vet inte. Just nu småsnöar det lite bara. För min del får det gärna komma en ordentlig störtskur som tar med sig all snö så det kan bli vår sen!!!

• Knoppen

1 & 2. Jag Heter Evelina och är (snart) 26 år. Min blivande Heter John och blir 29 i år.
    3.Vi bor i Ulricehamn, mellan borås o jönköping.
    4. Vi gifter oss 20/8 på Läckö slott, eftersom mina föräldrar bor i närheten.
    5. Vi har boka kyrka, präst, bröllpssvit, och festlokal(er), en för maten o en för festen. Funderar just nu över inbjudningar, antal och vilka vi ska bjuda. Jag har till 99% valt klänning, tänkte beställa från lavendar (shanghai) men är lite osäker...
    6. så här ser den ut
    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&category=63851&item=8175225621#ebayphotohosting

• Bride2B..

Blåklinten, det var jättetråkigt att höra. Jag vet hur hemskt det är när nått liknande drabbar någon man älskar *kramar om*

Knoppen, välkomna till tråden :) Din klänning är hur fin som helst :D *båda tummarna upp* Go fore it!

Idag var det skitväder i göteborg, usch kan inte våren börja blomstra nu? Det är ju trots allt mars
    Jag har också bokat bröllopssvit nu :) det blev en natt på Barken Viking :) man fick fina erbjudanden med "paketet" så jag valde det och bokade det. Marcus blev superförvånad och glad när han fick reda på det men jag har inte berättat vad som ingick i paketet än :)

• Blåklinten

Knoppen...välkommen till tråden....Läckö slott är helt underbart vackert !!!
    Fin klänning föresten, kommer passa in i miljön där

Kom ganska långt med festprogrammet i går, vi ska skriva lite om varje gäst i det så nu har jag skrivit om alla mina släktingar ska skriva om våra vänner nu och sen får Oskar hjälpa mig med hans släktingar.

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)