• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

Så långt har de inte kommit ännu men jag kan ta me den ändå...de e ju kul att ha korten sen

• Bride2B..

yepp tycker jag me :)
    Idag var jag i stan med en av mina bästa kompisar. Hon skall gifta sig snart hon med. Vi gick runt och kollade olika bröllopsklänningar :)
    Jag hittade 2 stycken som skulle passa henne jättesnyggt, men jag kan inte hitta de på nätet... Kan ni hjälpa mig?

Den första, St. Patrick modell 5391.
    Den andra, (försäljaren var inte säker på om det var en forever yours men hon trodde starkt på det) modell 30028.

Nån som har lust att luska runt lite?

• Blåklinten

Har nu provat den, de blir såååå bra precis som jag tänkt mig med de brytande banden och släpet som blir precis lagom lång

• Blåklinten

Tog en bild men kan inte lägga in den just nu...kanske i morrn

• raskan

Hej tjejer!!Jag börjar ana ugglor i mossen hmmm tror att det möhippa på g snart.
    Jag är verkligen hyper nervös inför den.Min syrra mf är helt crazy + att dom nog vill ge igen för allt bus jag ställt till med som yngre
    Millan

• Blåklinten

Spännande...hoppas de har hittat på något riktigt kul

• Bride2B..

blåklinten hoppas vi får se den snart :)

Raskan, näää vad kul. Jag önskar också min möhippa var i närheten :) Är faktiskt inte säker ifall jag kommer få en (min brudtärna verkar inte så angagerad i nått :() du får berätta och försöka ta massa bilder när de kidnappat dig :)

• Blåklinten

Här kommer bilden på klänningen...ingen smickrande bild men den får duga

groups.msn.com/oskarochkajsa/minklnning.msnw&PhotoID=91

Nästa gång jag ska dit måste jag ha med mig skorna men kan inte bestämma mig för vilka, visar bilder nedan, kan tillägga att jag inte brukar gå i högklackade skor så ofta så just nu lutar de åt sko nr 2

groups.msn.com/oskarochkajsa/accessoarer.msnw&PhotoID=63

eller

groups.msn.com/oskarochkajsa/accessoarer.msnw&PhotoID=92

• Bride2B..

Nikkis, jo jag vet jag kollade där men hittade inget med det nummret :(

Blåklinten, vad söt och kul att se en glimt utav klänningen :D Sko nummer 2 är väldigt fin. Jag tror den är mest praktisk :)

• Blåklinten

Bride2B..Klänningen ser inte ut att vara så mycke nu men lägger upp nya bilder varje gång jag varit där...nästa gång tror jag att den brytande kanten kommer vara ditsatt iaf den upptill och dragkedjan ska snart på plats.

Ja de får bli dom...sko nr 2 alltså.

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)