• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

E tveksam till de men men får se vad dom säger.

Sen prata jag me svärmor och hon va inte säker på att brudens far hade sagt rätt datum till dom eller inte, men jag kollar upp de för säkerhets skull !!

• Nikkis

Ha ha, ja jag hoppas det! Är mycket att fixa med, ska göra klart placeringskorten i helgen (allt utom att skriva namn på dom) och inbjudningskorten nästa helg, så jag kan börja bocka av saker på min "att-göra-lista" igen. Har vart lite stilla på den ett tag Ska eventuellt åka till Södertälje nästa fredag och kolla på brudklänningar, lyckades med lite list få sambon att tycka att det är värt att åka dit! Bara man har tålamod så lyckas man övertala hobom om det mesta, man måste bara vara smart så han inte inser att han blir "lurad"

• Nikkis

Honom ska det såklart stå

• Blåklinten

Vi ska också snart börja med placeringskorten...har köpt färdiga i lite stabilare papper som vi sen ska fästa ett annat papper på och på de ska namnet stå....kanske man kunde fästa pappret med samma typ av band som vi har på inbjudningskorten och som vi ska ha på festprogrammen

• Nikkis

Ja, det tycker jag ni kan göra! Själva har (och ska, är bara påbörjat )vi klippa ut fjärilar i vinrött hårt papper, sen fylla i konturerna med guldpenna o skriva namnet i fjärilen... Sen sätter vi som en "stötta" av papp baki så man kan ställa dom på respektive plats...

• Blåklinten

Låter jättefint !!

Vi skriver allt på datorn så man får samma stil på allt och så går de rätt fort me

• Nikkis

Ja, vi ska skriva inbjudningskorten på dator.. Hade först tänkt skriva dom själv för hand, men det var inte det lättaste, vart mest bara snett, såg ut som en skidbacke på pappret Så nästa helg ska vi åka hem till min pappa o skriva ut dom på hans skrivare istället, hoppas det blir jättefint! Ska skriva dom på ljust ljust gult linnepapper som jag ska fästa i de vinröda korten (som jag vikit själv, pysslig värre )Sen ska jag klippa ena kanten på det vinröda med en rivsax o sen fästa ihop kortet med ett hjärtsigill i guld.. Kanske låter lite rörigt, men jag hoppas det blir fint!!

• Blåklinten

Låter som att de blir jättefint !!
    De e kul när man gör plceringskort, inbjudningskort, festprogram osv själv...de känns mer personligt !!

Sen tar de ju lite mer tid än att få allt färdigtryckt, men man gifter sig bara en gång och då ska man ju få de som man vill och de brukar de ju bara bli om man gör sakerna själv.

• Bride2B..

Nikkis, du måste ta bilder sedan så man får se för det lät jättefint :)

Själv skall jag också snart börja på placeringskorten tänkte jag.. kanske i maj någongång :)

• Blåklinten

Åååå bilen e underbar så mycke snyggare i verkligheten än på bilden men trött var jag när jag kom hem kl 2 i natt och ont i arslet !!!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)