• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Nikkis

Blåklinten; så ni har fått hem bilen nu? vad kul!!

Bride2B, de ska jag försöka göra, jag hoppas verkligen att dom blir lyckade

Hurdana placeringskort ska ni ha? Ska ni också göra dom själva? Har klurat lite på hur jag ska fästa inlagan i det vinröda pappret, tror ni man kan sy i papper så det ser snyygt ut? Funderar isåfall på att sy fast inlagan med vinröd tunn tråd... Låter det som att det skulle funka?

• Bride2B..

Nikkis, deu kan ju alltid göra en "provning" och se ifall det blir bra innan du gör alla :) jag har inte tänk mycket på placeringskorten... jag tror jag kommer göra de dubbelvikta så att de bildar en triangel när de ligger på tallriken och sedan så skall jag köpa en embossingpenna och embossa alla namn i guldglitter (som framsidan på inbjudningarna).. tror ni det blir fint?

Blåklinten, kul att ni äntligen fått bilen. Var det den där gula?

• Nikkis

Bride2B; Ja, det tror jag blir jättefint!

Mmm, får nog göra så... Bättre att bara förstöra ett kort än alla

Förresten; jag funderar på att ha en bröllopsklänning med röda detaljer i, men velar fram och tillbaks, för jag vill, om 10-20 år, kunna kolla tillbaks på mina bröllopskort och fortfarande tycka att klänningen är fin... Om ni förstår vad jag menar? Är ju "säkrare" att köpa en klassisk, helvit klänning....

• Bride2B..

Nikkis, jag skulle ha röda detaljer i klänningen men sedan fick jag byta det eftersom det krånglade.. Fick eventuellt byta färgtema. Mitt svar till dig "Go for it" jag tror det skulle bli skitsnyggt samt du kommer nog inte ångra dig ifall det känns rätt :)

• Nikkis

Bride2B: Ja du har nog rätt.. Har inte bestämt mig än, men de 2 klänningar med rött i, som jag kollat på, är bara såååå fina!

• Bride2B..

:D det tror jag säkert *hihi*

• Blåklinten

Ja de e den bilen på bilden fast den ser 1000 gånger bättre ut i verkligheten, färgen e mer intensivgul, ni har säkert sett nån gul audi nån gång och sen e den inte lika klumpig som den ser ut att va på bilden....verkligen supernöjda båda 2

Nikkis...Gör ett prov först innan man börjar med alla.
    Våra placeringskort kommer också vara vikta så de står och bildar en triangel.
    Lycka till med klänningen med....letade länge jag me efter en enkel stilren helvit klänning men hitta ingen så nu har den börjat sys i stället....var och provade ett prov på överdelen i dag och de kommer bli jättebra

Var en sväng i Gbg i dag och fick en annan behandling i ansiktet som ska ta bort finnar och pormaskar...gjorde fruktansvärt ont stundvis men ska man vara fin får man lida pin

• Bride2B..

jättekul att ni båda är nöjda med bilen i så fall :) vart och hur mycket fick du betala för den nya behandlingen? *nyfiken* :) har du sett resultat?

• raskan

Nu har jag lagt in bilder på väskan som svärmor köpte i Kina å placeringskorten + rispåsarna som jag beställde från ebay.
    Millan (som har haft barnkalas)

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)