• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

Go morron...inte så pigg men måste gå upp för att köra Oskar till jobbet...har började kl 7.

Om 2 h och 15 min åker vi och kollar på tyg till tärnklänningarna....hoppas vi hittar något bra fort !!

Nä de e inte alls långt 3 månader och 10 dar

• Bride2B..

Blåklinten, nää men vad spännande angående tyget :D

jag kollade upp på min counter för dig/er med och det är:
    "It is 100 days, 16 hours, 30 minutes and 26 seconds until July 9, 2005, at Midnight(UTC time)" för er :)

• Blåklinten

Wow bara 100 dagar kvar *hihi*

De närmar sig med stormsteg

• raskan

Morrn morrn!! Ja här är det 52 dagar kvar ahhhh.
    Jag måste hitta nått att lägga över axlarna för tänk om det är svin kallt i maj??
    Igår bokade jag tid för att göra naglar .
    Blåklinten hoppas att ni hittar tyg.

Min svärmor köpte en jäte söt näbbklänning till min dotter då hon v i Kina.
    Millan

• Blåklinten

Millan...du har verkligen inte långt kvar...hur känns de nu ??

• Nikkis

Då har jag alltså också 156 dagar kvar nu? Då måste jag ju skynda mig Sitter här o våndas av träningsvärk efter ridturen igår, o ska passa på att kolla upp lite fler bröllopsklänningar! Min sambo har börjat undra om det verkligen får plats så mycket mer i knoppen på mig, med all bröllopsplanering, klännings-Frisyr- o brudbukettsletande! Men det är väl så det ska vara

• raskan

Hur det känns ja hur ska jag förklara det ??PANIIIIIIIK ja det är vad jag känner
    Det känns så overkligt på något sätt!!
    Millan

• Blåklinten

Millan...kan tänka mig de, men ändå en häftig känsla !!!

Har nu beställt tyg till tärnklänningarna....blev inte alls de jag hade tänkt mig men de kommer bli såååå himla fint !!!
    Ett blått, ljusblått lite creppat tyg ska de va på själva klänningen, sen kommer det vara ett tunt tyg över på "livet" och en flik där bak som nästan ser lite släpaktigt ut som är tunnt tunnt vitt/genomskinligt med lite strassliiknande stenar, inte stenar men de e svårt att förklara men de såg sååå fint ut i affären och de kommer bli jättebra. Alla tärnorna ville ha samma typ på klänningen också vilket underlättar för mamma och svärmor som ska sy dom, typ den här modellen kommer det bli fast inte med riktigt sådant släp och spagettiband.

groups.msn.com/oskarochkajsa/trnorampnbbar.msnw&PhotoID=53

Nikkis...de får plats en massa mer....de kommer du snart att märka

• Bride2B..

raskan, för dig är du ju MEST nervöst :)

blåklinten, klänningvalet är jättefint :)

Nikkis, vi får stötta varandra. Man tror man har gjort allt men så kommer man på minst 10 saker till som skall göras

• Blåklinten

Nu på freda ska jag till sömerskan och prova överdelen till klänningen

I morrn hämtar vi bilen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa äääännnnttttttllligennnnnn

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)