• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Bride2B..

raskan, rispåsarna, placeringskorten och väskan var jättefin -a... :) hur mycket fick du betala för rispåsarna?

bebisco, välkomna till tråden. Jag vill också säga att du inte behöver oroa dig är du nämner att du är i drömzonen :) eller bröllopszonen kanske jag borde säga :) Smart att samla på sig massa tips *tummen upp*

Blåklinten, det var stora summor du la på behandlingar.... *gulp* önska jag hade de tillgångarna me :/

• raskan

Jag betalade 200 kr för 100 påsar + frakt
    Millan

• Blåklinten

raskan...de va billigt...smart med placeringskorten

Bride2B...jovisst kostar de en del men man får prioritera och sen har jag inga dyra hobbies och liknande och så betalar man ju lite åt gången och inte allt på en gång så då får vi lön emellan gångerna.

Bebisco...välkommen till tråden, när du läser alla inlägg här börjar du då längta efter när du själv ska gifta dig eller blir du avskräckt ??

• Bride2B..

Blåklinten, mjo det är sant... men det underlättar att ha jobb också ;)

raskan, vem från ebay köpte du påsarna ifrån?

• Bride2B..

raskan, okej tack så mycket.. jag hade letat hos de också :)

• Blåklinten

Nu har min klänning börjat sys, var där i fredags och provade livet men då va de lite stort så nu ska jag iväg och prova i dag i gen.

• Bride2B..

Blåklinten, nämän vad spännande :) ta med kameran så man får ett litet kik :)

• raskan

Ja glöm inte kameran hihi
    Millan

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)