• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Kär o galen

Hej!!
    1. Ålder min 32M2B 34
    2. Heter Monica & Jocke
    3. Bor i Åtvidaberg
    4. Datum 24 Juni
    5. Vi har kommit ganska långt. Har skickat inbjudan som Jockes bror har gjort.
    6. Jag fick svar i dag på en klänning som jag har lagt bud på genom bröllopstorgets köp/sälj. Den är jättefin o jag blir nog mycket nöjd..

Lycka till nu alla brudar.
    Och Glad Påsk!!!! :)

• raskan

nä vi tar vinglasen från catering firma om vi inte köper har inte riktigt bestämt mig!!Men jag tänkte att det kunde vara en smart grej så att alla kan hålla reda på glasen!!¨
    Millan

• Nikkis

Hej Monica! Vad bestämde du dig för för klänning då? Bride2B, har du bestämt klänning än? Börjar kännas som att jag måste se till att bestämma mig Var jättepå i början o bara VILLE VILLE VILLE börja prova klänningar o nu när det är dags har jag bara varit iväg en gång Finns så många fina så jag har svårt att bestämma mig.... Är det någon av er som har köpt brudklänning begagnat, här eller via Blocket?

• Blåklinten

Ska nog börja med placeringskorten jag me...man kan ju börja med dom man fått svar av !!

• raskan

ja visst så tänker jag med!!Eller jag gör placeringskort med namnen på alla vi bjudit så är det ju bara kasta bort dom som tackar nej!!
    Millan

• Blåklinten

Ja så kan man också göra !!!

Sitter och väntar på beskedet om vi får pengarna till bilen i dag så vi kan hämta den i morrn...hoppas hoppas !!!!

Har ni också helt underbart vårväder hos er ?? Här skiner solen och det är jättevarm, ska ut och plocka lite ris sen och sätta i fjädrar

• Nikkis

Här är et jättefint väder, har vart hela veckan, är så glad så!! Känns skönt att våren ÄNTLIGEN verkar vara här *peppar peppar ta i trä*

• Bride2B..

Nikkis, jag köpte min klänning i augusti och jag hade den hemma hos mig redan i November... detta är min klänning www.bonnybridaluk.co.uk/348.htm

Kär o galen, välkomna till tråden. Vilken klänning har du bestämt dig för på BT's "köp & sälj"?

raskan, smart det där me hålla reda på alla glas ;)

Glöm inte att ändra till sommartid inatt :)

• raskan

Bride2B..,,,,
    Du är min räddande ängel tack!!Utan dig hade jag aldrig kommit ihåg det!!Är det frammåt??
    Millan

• Blåklinten

Ja frammåt e de!!!
    Fick just lära mig ett knep av svärmor hur man ska komma i håg de där med frammåt eller bakåt med klockan, jo att på våren då plockar man FRAM utemöblerna och på hösten plockar man TILLBAKA dom....smart tyckte jag

På onsdag ska jag, svärmor, oskars syster och kanske mamma och kolla på tyg till tärnorna..spännande spännande !!!!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)