• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

Vi ska inte dekorera något men vi kommer ha blomsterflickor som strör rosenblad fram till altaret så de kanske man kan se som lite dekoration

Har precis gjort färdigt de papper som gör att man ska hålla reda på vilken present som kommer från vem, ytterligare en sak att pricka av...snart e nog allt klart

• Bride2B..

Åhh det måste vi också fixa snart, önskelista. Jag har inte pratat me kyrkan än om vad som ingår i deras "dekorationer" men jag vill också ha lite mer fancy i kyrkan eftersom det är en stor kyrka :) vi får väl se när vi träffar prästen och när vi åker dit lite längre fram för att uppdatera vårt minne :)

• Blåklinten

Oj vad spännande att skriva önskelista...vi har allt vi behöver pluss lite till så därför önskar vi oss bara pengar, lite tråkigt kanske men bäst !!

• Bride2B..

Jag vill också "bara" ha pengar egentligen för att vi ska kunna köpa möler sedan när vi väl skall flytta, men marcus tyckte inte vi borde skriva med det. Han sa att om de nu vill hämta en present till oss så skall de göra det för att de vill, inte för at vi vill ha pengar! :/

• Blåklinten

Kan ni inte skriva några saker och pengar med...tycker det själv de e bra med pengar för då kan man köpa de som man verkligen vill ha.

Har precis avslutat en jättetrevlig middag med ett annat kompispar...sånnt borde man göra oftare

Min älskling kom hem i dag med en anons på en bil som han tycker vi ska köpa....vi hade tänkt byta bil efter sommarn eller kanske nästa sommar så nu är jag kluven...vet inte om jag gillar den riktigt och den finns nere i skåne så man kan ju inte bara åka och kolla på den bara så där

• Nikkis

Jag sitter också o funderar över önskelistan, har tänkt oss att vi ska önska pengar till smekmånaden, frågan är ju bara hur man ska formulera det... Även om alla vet att pengar är en bra sak så kan det ju kännas lite krasst att önska sig det. Men vi ska nog skriva med några fler saker så att folk har en valmöjlighet, vill dom inte ge pengar så behöver dom inte

• Bride2B..

Blåklinten, åhh synd att sånna grejer inte ligger ett stenkast bort :/

Vi har ju redan skrivit ut våra inbjudningskort. Måste tänka på hur vi ska "adda" det där me önskelistan/penga-önskemålet *fundera*

• Blåklinten

Nikkis...vi skrev ett rim som jag hittade här på bt på vårt infoblad som vi skickade med inbjudningskorten.

Bride2B..nu har vi redan ändrat oss, sitter och kollar andra bilar just nu är vi inne på en audi a6, en kombi med någorlunda stor motor och då får vi något som vi båda vill ha, de gäller att kompromissa

• Bride2B..

Blåklinten, jag gillar audi bilar :D audi TT är min favvo bil :D

• Blåklinten

Ja audi tt är en fin bil, men vi ska ha en familjebil och då e den inte så passande...vi har en bmw cupé nu och jag bara HATAR de så opraktiskt !!!!!!!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)