• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (3)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första och andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg.. Fortsätt skriva :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :D
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)
  • Blåklinten

Bride2B...jaha svårt att veta när man inte ser det i verkligheten.

Har precis varit ute med en kompis och Oskar och åkt skoter, de e de roligaste som finns när det finns snö och de e de enda positiva med att de kom mycke snö

• Bride2B..

Blåklinten, jo jag vet, jag bara sa det :)

• Blåklinten

Någon mer sim köpt nya bröllops magasinet ??

Ska ta och titta i de i kväll

• Kexchoklad

Köpte det idag och den är ungefär lika tjock som en telefonbok, superhärligt!

• Kexchoklad

telefonkatalog skulle jag skriva ;)

• Blåklinten

Precis 390 härliga sidor...även om de e mycke reklam får man ändå en del inspiration av den !!

• Bride2B..

jag har 6 tidningar hemma, böllopstidningar alltså... Det är samma saker i varje tidning förutom lite ändringar på vissa kläder osv. tycker det är nödigt att fortsätta köpa de när det endå står samma sak i varje tidning!

men det är ju upp till var och en :)

• Blåklinten

Jo i gentligen hihi men man gifter sig bara en gång så varför inte köpa dom ändå

Sitter och bläddrar nu

• Nikkis

Bride2B, jag kommer nog att glassa runt här fram till September så då kan vi tipsa varandra om saker när de andra är lyckligt nygifta!

• Blåklinten

I går fick vi priset på maten och det skulle gå på 200/ pers med mat, serveringspersonal, kaffe/te och diskning. Drycken ska vi ju köpa själva och porslinet hyr vi själva men porslinet va inte dyrt.

Börjar inte förrän 12 i dag...sovmorron i like that

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (3)